Gå til innhold

Pontongtreff 2010 på Hajern


Juvis

Anbefalte innlegg

Min pingpong-båt skal på treffet, men det skal ikke jeg.

Jeg må være på land grunnet strenge rotasjonsregler innen rederiet. 1 uke på, 51 uker av.

Håper dere er snill med skipet mitt og med den innleide kapteinen. Han snakker bra norsk til polakk å være

Det går fint, vi har god erfaring med polakker. Det eneste er evnen til å stadig trylle frem drikkevarer for salg, blir litt nervøs av all den blanke spriten  ;D Men han ser jo ikke så drikkfeldig ut han polakken, så dette blir nok ikke noe problem ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ponpongtreffet nærmer seg og rederlaget nå er i innspurten på testing, passer det greit å legge ut en fornøyd kakker som prøvesitter farkosten! Fine saker, utrolig godt valg, sjekk også bilde 2 av den geniale løsningen som alle dere andre pimpongeiere kan misunne oss  ;D Man slipper å bære og triller trillebår isteden :)

Minner mer om en luguber kontaktanonse i et snuskete blad for perverse menn med den frekke sensuren ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ponpongtreffet nærmer seg og rederlaget nå er i innspurten på testing, passer det greit å legge ut en fornøyd kakker som prøvesitter farkosten! Fine saker, utrolig godt valg, sjekk også bilde 2 av den geniale løsningen som alle dere andre pimpongeiere kan misunne oss  ;D Man slipper å bære og triller trillebår isteden :)

Minner mer om en luguber kontaktanonse i et snuskete blad for perverse menn med den frekke sensuren ;D

Hehe  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jaaaa .. venter på rapport fra potong gutta.....  kom igjen nå juvis.

Fin tur, flott vær, god stemning, men mygg Baggern, det er seige karer... Prøvde til og med gluebuzzer, men det var nok litt i tidligste laget. 7-8 grader i vannet og svært lite aktivitet. Men det var nice med nye pontonger, de funket 100 prosent!! Hadde et vak, men da hadde jeg på ei montana nymfe og bedrev litt dørjing ;D klaska montanan oppi vaket og skremte vel dritten av stakkarn som var på myggkjøret i str 24 ;D Ei uke til, så er det nok fint der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...