Gå til innhold

Stram Line


mathias94

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Må kjøpe meg litt bindematerialer og litt fortommer osv.

Tenkte å dra til Oslo og dra på butikken "Stram Line".

Hvordan er butikken? Noen erfaringer?

Eller finnes det noen andre gode fluefiskebutikker som er behjelpelige med å finne fram litt utstyr osv?

På forhånd, takk!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er butikken? Noen erfaringer?

Finfin butikk, med hjelpsomme folk bak disken. Nordisk Fiskeutstyr på Lysaker brygge er også en flott butikk, hvis du har muligheten til å ta toget/bussen/bilen dit.

Takk for svar!  :)

Tenkte å ta turen på Nordisk F. men pga. jeg er 16år har jeg dårlige muligheter for å komme meg dit!

Men kan jo sjekke om det går noe buss, men hvis stram line har godt utvalg kan jeg like godt ta turen dit nå.

Noen andre som har noe å komme med?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan jo sjekke om det går noe buss, men hvis stram line har godt utvalg kan jeg like godt ta turen dit nå.

Du finner helt sikkert det du er ute etter på Stram Line (ta evt en telefon før du drar inn). Går tog fra Oslo S til Lysaker og billetten du kjøper til Oslo S funker nok til Lysaker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du likevel er i byn så har Prima Villmark begynt å satse på fluebinding. Veldi bra folk i butikken på Møllergata.

Herlig, skal sjekke ut!  ;)

Men kan jo sjekke om det går noe buss, men hvis stram line har godt utvalg kan jeg like godt ta turen dit nå.

Du finner helt sikkert det du er ute etter på Stram Line (ta evt en telefon før du drar inn). Går tog fra Oslo S til Lysaker og billetten du kjøper til Oslo S funker nok til Lysaker ;)

Skal sjekke litt!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det ser ut til at du ender med å dra til Stram Line, og ikke er automobil, kan du også sjekke ut Prima Villmarksliv i Møllergata og Gresvig i Storgata om du ikke finner alt på et sted. Disse stedene ligger innen kort gangavstand fra hverandre. Dessverre har Dag Midtgaard flyttet butikken sin, ellers hadde du hatt fire butikker med fluebindeutstyr i gangavstand fra Oslo S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det ser ut til at du ender med å dra til Stram Line, og ikke er automobil, kan du også sjekke ut Prima Villmarksliv i Møllergata og Gresvig i Storgata om du ikke finner alt på et sted. Disse stedene ligger innen kort gangavstand fra hverandre. Dessverre har Dag Midtgaard flyttet butikken sin, ellers hadde du hatt fire butikker med fluebindeutstyr i gangavstand fra Oslo S.

Ja, det er synd!

Skal sjekke ut Gresvig også!

Hvordan tror dere de ligger prismessig? Ganske likt? Eller er det litt å spare på å dra til en av butikkene?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

var innom stram line for en kjapp handel av noe småtteri, og der var det stinn brakke av ffs medlemmer.

vel, kanskje ikke stinn brakke, men en god håndfull medlemmer. kult og treffe noen av dere kara :)

vil forresten minne om at stram line kjører en del salg på en del utstyr nå <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...