Gå til innhold

Bilder du har tatt i Rena i år.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

  • Svar 209
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Oliver

Takker for det Willy.

Knut her, begynte å binde fluer en av de siste dagene. Laga en flue, og fikk en Harr på 1.2. Dagen etter fikk han litt stash av meg og Bjørn, laga flue nummer to, og fikk en ørret på 1.9 kilo :) Flott opplevelse for Knut :)

[attachimg=1]

post-0-13949879891303_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp tilbake etter et par dager på Rena, for en gjeng. Terje, Johnny, Roar, Staffan, kokken Oddbjørn og alle dere andre. Takk for at det er så inderlig hyggelig å komme. Skulle sette opp Lavvo for første gang, vips der var Johnny med gode råd, praktisk hjelp og ikke minst slegge til å dunke plugger i hard bakke med. Når den skulle ned igjen var Roar der med den største selvfølge. Reiste derfra med en skikkelig godfølelse, selv om fisket ikke var allverdens for min del...

En spesiell takk til en spesiell Knut, for god guiding på tirsdagen. Fant meg en fin fisk, som jeg dessverre ikke fikk til å ta noe som helst...

Hilste forresten også på en meget hyggelig danske som heter Torben, håper jeg får sjansen til å ta en tur opp igjen senere i sommer. Takk for et særdeles trivelig opphold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid hyggelig på Kvarven, alle som kommer dit blir smittet av denne atmosfæren.....selv om det jo er mulig at de var hyggelige i utgangspunktet også.  :)

2 uker siden jeg var der nå og sitter her og pønsker ut en unnskyldning for å reise opp igjen.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mitt føste besøk på Kvarven en kveld i forrige uke, og det var akkurat så hyggelig og inkluderende som jeg hadde håpet på. Takk til Terje, Staffan, Sigve og de andre for en hyggelig kveld.

En harr på 1,1 på den nye Farioen ble det eneste resultatet fiskemessig, men vel verdt turen allikevel. Hadde amibisjoner om en tur denne uka også, men jobb, oppussing og forberedelser til Tisleiatur med RFHT i dag satte en stopper for det..

Jeg skal garantert tilbake til Rena i august, etter et par uker på fjellet, og en dag med guidet fluefiske i Lima i Toscana...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Her er en kar som var der noen dager, og hadde med seg sønnene sine .

Steimler familien var godt representert for å si det sånn :)

Hyggelige gutter. Her er fatter`n selv :)

[attachimg=1]

post-0-13949879901155_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Martin... En av Steimler grabbarna :) Han er en luring, som kommer til å bli en helsikkens fluefisker en dag.

En høflig og veloppdratt kar som jeg håper jeg møter igjen i Rena de neste 60 årene jeg skal fiske der.

[attachimg=1]

post-0-13949879901885_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Oddbjørn.

Rolig og sindig kar :) Lite skrik og skrål med denne karen her. 100% motpol av Sigve for å si det sånn :)

Staffan i bakgrunn

[attachimg=1]

post-0-13949879902644_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

VAr nok ikke flink nok til å ta med meg fotoapparatet på elva :)

Hadde svære planer om foto her og foto der, men ble ikke til at jeg drasset med meg fotobagen på tur.

Angrer selfølgelig på det nå i etterkant.

Fleming er da i Rena til tider.......men var no fra eller på vei til en annen plass ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...