Gå til innhold

lange liner


Vebjørn'

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har stått på plenen og kastet endel lange kast i det siste, men problemet er at linene mine ikke er lange nok.

De fleste linene jeg har er rundt 90 fot.

Så har dere tips til noen laange liner(snakker 100fot+).????????

det er snakk om #5'er liner, har til nå spleiset på 10meter skyteline bak en 90fot WF line.

men hva bruker dere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur jeg gjør som oddbjørn sier. ;D

hvis jeg kaster 35 meter da, ja da blir jeg med på VM neste år ;)

herr robert r kastet 35m + foran meg og raymond, med 5er stang. dette var innendørs, så ingen medvind ;) det såg ikke lett ut og teknikken hans måtte sitte som et skudd for å klare det.

så lykke til med treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere kaster 35m pluss innendørs så vil jeg annbefale dere å bli med i femmercuppen til vinteren.

Dere er da i eliten i norge på lengdekast hvis dere klarer å prestere det i konkuranse :)

Ps: Da mener jeg målte lengder, ikke meter fluesnøre som går igjennom ringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trønder

Hei Ruffen, kan gjerne vise 35 meters kast på høsttreffet:) Men må varme litt opp i noen minutter, poenget er å klare det i press på 3 minutter i en konkurranse, der sliter jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ruffen, kan gjerne vise 35 meters kast på høsttreffet:) Men må varme litt opp i noen minutter, poenget er å klare det i press på 3 minutter i en konkurranse, der sliter jeg:)

Hehe slik er det :D Tar med et målband. Neida ;D Vi skal kose oss og ha det kjekt i sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...