Gå til innhold

Sjøørretfiske i Halden\Skjeberg


M3ti

Anbefalte innlegg

Flott det Stefan ;D Vi var en tur på Hvaler idag,Nox og jeg. 15 sek.meter vestavind satte en effektiv stopper for mange av godplassene til Nox,is lå det selvfølgelig på de fleste leplasser :P men fin tur,ble kjent med noen nye hot spots for våren/senvinteren. Null lugg for oss 8)

Tänkte jag skulle köra ut till Hvaler på tordag ev...är i grund intresserad av att se nya platser.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå..då var första sö-turen för 2011 undangjord.....dåligt med action men 2 lugg fick vi till.....helt kristall-klart vatten o svag vind får skulden för misslyckandet men ändå gott att känna lina mellan fingrarna igen..=)

Hei, hvor i mørvika er det best å fiske på denne tiden av året, tenkte meg en tur på søndag men det er et svært område å fiske på så jeg er litt usikker på hvor de "gode" plassene er.

Hvor har du vært å fisket?

Var en tur till Mörvika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tråd!

Flytta til Halden i sommer, så skal prøve å bidra litt her utover våren..

Fikk en brosjyre laget av NJFF om fiskeplasser etter sjøørret i Østfold. Der stod det at fisket åpnet 10. mai i Iddefjorden..

Er det ikke 1. april det er åpning i Iddefjorden?

Regner med at noen kan bekrefte/avkrefte dette her..

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Unknown User

ute med svärfar eller är han mer upptagen med att ta bilder om dagen?

En snabb läges rapport.....isen börjar äntligen ge sig på en väldigt fin plats....med lite flax så får vi lämna fångstrapport till helgen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ute med svärfar eller är han mer upptagen med att ta bilder om dagen?

En snabb läges rapport.....isen börjar äntligen ge sig på en väldigt fin plats....med lite flax så får vi lämna fångstrapport till helgen=)

han er opptatt med å jobbe seg i hjel  crazyeyes

men tar fri en dag til helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte over Svinesundsbrua i ettermiddag og så til min gledelige overraskelse at Singlefjorden så helt isfri ut 8),men dette gjentar seg år etter år(kommer helt ned til buktene for å sjekke--og det viser seg at det fortsatt er pilkeis på godplassene....)men,men,det er jo noe av sjarmen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte over Svinesundsbrua i ettermiddag og så til min gledelige overraskelse at Singlefjorden så helt isfri ut 8),men dette gjentar seg år etter år(kommer helt ned til buktene for å sjekke--og det viser seg at det fortsatt er pilkeis på godplassene....)men,men,det er jo noe av sjarmen :P

Ja skal ut å sjekke litt imorgen, tenkte å sjekke dusa,flatskjær,og røsnæsskilen. eller er det noen her som har sjekka ut det iløpet av de siste dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...