Gå til innhold

Etterlysning


Jan_Haukaas

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har noe film fra Mystic og Swan i Litza ?

Har lyst å se igjen plassene jeg har fisket, de skal ikke brukes til noe annet enn mimring. . .

Jan

Jeg har noe i fra mystik. Om det er seerverdig er et helt annet spørsmål :rolleyes:

Må se over det. Kommer tilbake til det.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy...

Denne er filmet i Swan.

Benytter annledningen til å si at fytti rakker'n du er flink til å filme Kristian...

Har hatt skikkelig vinterdepresjonersåinnihelvete og jeg har det ennå værre nå, takk for det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mystic er Mystic.  tongueanim Vi hadde fantastisk fiske ved Swan i 2008  party. Tror vi endte opp med 76 ørreter på 3 dager. Mange over 3 kilo. Det resulterte i denne filmen (snutt) :

Ingenting hemmelig Frode, men jeg klarer (og ønsker heller) ikke å legge hele ut hele filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mystic er Mystic.  tongueanim Vi hadde fantastisk fiske ved Swan i 2008  party. Tror vi endte opp med 76 ørreter på 3 dager. Mange over 3 kilo. Det resulterte i denne filmen (snutt) :

Ingenting hemmelig Frode, men jeg klarer (og ønsker heller) ikke å legge hele ut hele filmen.

76 ørreter på en dag. Ikke for å virker kjip men det blir litt for mye av det gode. Men sånn husker jeg kola også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mystic er Mystic.  tongueanim Vi hadde fantastisk fiske ved Swan i 2008  party. Tror vi endte opp med 76 ørreter på 3 dager. Mange over 3 kilo. Det resulterte i denne filmen (snutt) :

Ingenting hemmelig Frode, men jeg klarer (og ønsker heller) ikke å legge hele ut hele filmen.

76 ørreter på en dag. Ikke for å virker kjip men det blir litt for mye av det gode. Men sånn husker jeg kola også

Men du hadde vel en uke med snøstorm først, hadde du ikke?.

Men det er godt du har glemt det, for det er jo for for det gode fiske man reiser til kola ;D

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den har jeg :)

Men vil gjerne se mere. Abstinensene meldte seg for alvor da jeg satt en kveld for å lage en fotobok fra turen vår Ola på iMacen.

Har flere glisebilder av deg her også  8)

Jeg husker fremdeles ansiktet ditt etter den aller første som gikk utfor brekket  :-* :-*

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...