Gå til innhold

Testfiske- Patagonia, Chile


Flemming

Anbefalte innlegg

Heisann,

Er det noen som har lyst til å bli med på et lite eventyr i Patagonia, Chile - i slutten av februar?

Dette er ikke en destinasjon vi selger i dag, så dette blir mer som en privat "test-tur"..

Jeg vet dette er kort varsel, men dersom du er fluefisker og har lyst og mulighet til å være med på en “test-tur” til Patagonia, så kontakt meg så fort som mulig! Hovedmålet er ørret, men det er også stor kongelaks i en av elvene for de som vil prøve det. Jeg vet lite om fisket så langt, men alt lover bra, og det er derfor jeg vil ned å teste stedet. Fly, transport, guider (2:1), båter, hester, masse mat og drikke, øl og vin – alt er med i prisen!

De som er seriøst interesserte, og som synes det er et eventyr å ikke vite helt hva man får (det er jo en test-tur), de bør ringe meg så fort som mulig! Haster!

Prisen blir ca. 19.500,- inkl. alt, og foreløpig dato ser ut til å bli 23.februar – 4. mars 2011.

Håper å få til dette – selv om det er kort varsel..  :D

Kontakt:

Flemming Wilberg

Tlf: 23 17 70 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være utrivelig, men er ikke dette streamerfiske i storm? (sterk vind)

Nei, de tar faktisk de største ørrettene der (4-5kg) på tørt...

Hovedelva mangler vårfluer, men har store mengder døgnfluer og enormt mye steinfluer.

Det er så mye steinfluer at guidene heller fisker blindt med tørre steinfluer enn med streamere - dersom det blåser mye.

Selvfølgelig kan det blåse, men det vet jeg det kan i Norge også... ;D

Litt av målet med turen er å oppleve noe nytt.. noe uprøvet.. noe spennende..

De som har eventyrlyst (og mulighet) bør melde seg på snarest! Flott julegave til seg selv egentlig..  8) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror vi ble for få! Har ikke fått tilbakemelding om at turen er kanselert!  ??

Selv så har jeg ønsket meg en tur til Pategonia i mange år, og da man har ordnet så en kan ta ferie så .... :rolleyes:    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så ikke innelggene før nå...

Nei, det blir dessverre ingen gruppe-testtur denne gangen.

Det tok lang tid før folk meldte seg, og nå er det nesten fullbooket på lodgen den uka som passet.

Hvis jeg drar, så tar jeg bare med meg en person som kan ta bilder og teste litt laksefiske.

Hvis ikke setter jeg opp en gruppe i Oktober i stedet, så det blir nok en mulighet senere i år...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sette opp en testgruppe i desember/januar til vinteren igjen ;) Hehe. Kan det fort tenkes at jeg har noen deltakere.

Desember/jan er den dårligste tørrflueperioden i dette området.

De beste klekkingene foregår i september+oktober og januar, februar, mars.

Men ja, selv om jeg reiser neste måned, så er det bare å hive sammen en reiselysten gjeng til neste vinter! Jeg ordner resten!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...