Gå til innhold

Nyttårs presang fra Banditten


Trond Kjærstad

Anbefalte innlegg

Nå som vi straks skal begi oss inn i 2011 er vi vel flere som ser framover mot våren.

Jeg har redigert en liten teaser på ca. 5 min med både fiasko og suksess fra ørretfiske i året som nå er over.

(Er ikke helt fornøyd med redigeringen. Noe usynkront og en ekkel skrapelyd skal fjernes, men ikke nå - for nå er det natt!)

Det blir spennende å se hva 2011 bringer!

Godt Nytt FiskeÅr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen. Nå er forresten lyd og synk fikset opp i. Små, små detaljer. Veldig viktig at sceneskift følger rytmen på musikken. I dette tilfellet det regelmessige beatmønsteret i den første delen av filmen. Det var ikke tilfellet på forrige filmsnutt. Dessuten er skrapelyden fjernet. Alt er redigert i Final Cut, men det tar sykt lang tid når du er nøye. Klipp og musikk må følge hverandre. Tror jeg satt 4-5 timer med denne i går.

Noen som kommenterte tilslagsproblemer? Noe må en jo gjøre for å lage en film ;) Vanligvis gjør vi jo ikke slikt, gjør vi vel?

Nåvel...

Jeg lar denne snutten ligge åpent de første dagene inn i 2011. Deretter stenger vi, hvorpå Trønder'n går i manusmodus. Så får vi se hva utfallet av det blir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...