Gå til innhold

Godt nytt år


P E Fjeldbu

Anbefalte innlegg

Det var godt observert Terje, det er ikke måte på til døgnflueklekking i natt. Og ørreten forsyner seg ivrig av matfatet, tror jeg har en 6-7 ørreter innen kastehold her jeg. Og  ingen av dem er under 2 kilo. Helt fantastisk å følge min aurivilli imitasjon som driver nedover mot et vak.  Venter, spenningen stiger........svuuppp, der tok den. Et perfekt tilslag og det er fast Nyttårsørret i den andre enden. Må bare stoppe opp litt her å ta en liten svelg sammen med mine gode venner Bache Gabrielsen og han Braastad, før jeg begynner å kjøre denne "purka. Ingenting er som en nyttårsfisketur i Fantasiens-dal.

Med ønske om et riktig godt Fluefiskeår til alle her på siden

Kjell Karlsen

He, he. Glad i både Bache og Braastad jeg, men rekker sjeldent å nippe til dem når en av mine mange tokilos sitter i den andre enden av snøret (vi snakker om Fantasidalen fortsatt, altså. I den virkelige verden blir det mye mer Bache og Braastad enn tokiloser, veldig mye mer - dessverre, på alle måter. Har en Braastad i glasset nå jeg  ;D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Vi kan like gjerne synge nå. Nyttårsfest er nyttårsfest:

Jeg har en Braastad i glasset,

og en tokilos på snøret,

trallala- trallala-trallalalalala

Og enda høyere karer:

JEG HAR EN BRAASTAD I GLASSET,

OG EN TOKILOS PÅ SNØRET,

TRALLALA-TRALLALA-TRALLALALALALA

OG SÅNN GÅR DEN VIDERE:

JEG HAR TO BRAASTAD I GLASSET,

OG EN TREKILOS PÅ SNØRET,

TRALLLA..

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sjisiste ørrr....phu...øøø...huff  ørrrreten her var jaggu over 5. Og han Braaaastat har nå vært har alt for mange ganger. Men den 5, nei nærmere 6 kilosen tok jammen meg en....(kunstpause)......auri....hauriv.....viiillli....havre...... (huff så vanskelig) den tok jammen meg en, ja en auriiii......mark tok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...