Gå til innhold

Knekt Slate stang. What to do?


Dryflyfool

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Gjest Oliver

For alle som ikke har fått det med seg så har Nordisk kjøpt opp hele lageret til prima. De burde sitte på den delen du trenger ;)

Nordisk Fiskeutstyr har kjøpt opp en del av restlageret. Jeg ville tatt kontakt med dem i første omgang så tror jeg nok det løser seg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beste fall har Nordisk en maken stang du kan kjøpe til en hyggelig pris , ha den gamle som delestang , sats på topp-brekk neste gang.... ;D  Mengder med Slate hos nfisk.... var innom i dag.

Når det er sagt , ser man her , at ved å kjøpe merker som dette ( slate -utviklet av Path-og prima , som nå er konk , tar man en sjanse , man må selvsagt se prisen i betraktning.....

Ved å kjøpe mer eminerte merker minsker faren for akutt problem med deletilgang...... det har nå skjedd med slate og prima , og det vil nok skje igjen....

større merker som Scott,Winston;sage etc vil uansett holde seg , da dette er worldwide-produkter.....

Men igjen , man må ta pris i betraktning.....og denne betraktet jeg i dag på en tohånds hos Nfisk.... veil prislapp fra prima viste 5600 kr for en Slate tohånds , ikke det at Nordisk skal ha slik pris for varen , men det blir nesten galskap å betale så mye penger for ei stang , da merket er såpass lite etablert- og nå når man ser hvordan dette gikk. får ikke håpe markedet flommer over av de dyreste slate-stengene.

LTS er vel litt i samma gata vil jeg tru , når det ryker noe,.,.......

Espen

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg tror ikke at den er spesielt utviklet for prima villmarksliv.....det kan godt være at man finner passende topp fra f.eks scierra, eller en av de mange andre som får stengene "utviklet" på enkoreansk fabrikk........  vil si at det er et problem hva enn man kjøper....konkursfare er der uansett......... tror det er mange i bransjen som ikke tjener penger desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke at den er spesielt utviklet for prima villmarksliv.....det kan godt være at man finner passende topp fra f.eks scierra, eller en av de mange andre som får stengene "utviklet" på enkoreansk fabrikk........  vil si at det er et problem hva enn man kjøper....konkursfare er der uansett......... tror det er mange i bransjen som ikke tjener penger desverre.

Så du tror ikke Phat utviklet stengene selv? Og heller ikke Henrik Mortensen, Hywell Morgan osv. At han (Mortensen) hevet millionlønn i Scierra UTEN å utvikle stenger? Hm... overraskende.  :-\

Det du har greie på har du VIRKELIG greie på Staffan. Og tilsvarende om det du ikke vet så mye om...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...