Gå til innhold

Ei god fleecebukse?


Outis

Anbefalte innlegg

Leter livet av meg etter ei god fleecebukse til å ha under vaderne. Har ei fra Simms, men den er for tynn - og gidder ikke både stilongs og fleece. For mye ball og for mye arbeid.

Finnes det ei fleeebukse som har "alt"? Litt tjukk, men ikke for tjukk - og god og varm selv i vanntemperatur ned til 10 grader?

Ønsker tips, gjerne med link til butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne fra skittfiske.

Billig, og duger i massevis for min del..

img_1302624710_0_Big.jpg

Den fra skittfiske er veldig bra. Brukte den i Danmark for noen uker siden. Vanntemp 10°C. Bruker også super under, men det er fordi jeg ble svett nå jeg ikke var i vannet. Billig er den også. Ga 179,- da jeg kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Staffan. Feks. Helly Hansen har fleecebukser for "arbeidsfolk i felten".

Men greit at Simmsbuksa er tynn, men den varmen mer enn nok til mitt formål. Brukte den senest i vinter da det var -16 og den fungerte strålende (riktignok var nok vanntempen 7-8 grader). Tykkelse er ikke alltid synonymt med varme. Men nå skal det sies at jeg er utstyrt med et greit lag underhundsfett  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp før du har sett den "nye" fra Patagonia. Den er helt suveren. Nordisk ringte meg da de fikk den inn. R var overrasket over kvalitet, vekt og pris. Vi testet denne på "kald" tur til Florø i vinter /vår og den holdt mål i bøtter og spann.

Har ikke noe imot Dressmann bukser kjøpt på Liertoppen shopping, og gått gjennom flere 100 kroners, bevares. Men med en pasjon / hobby vil jeg ha kvalitet i tillegg til gleden.

Husker ikke akkurat navnet nå, men ring Runar eller Svein og spør. De første forsvant ut tvert (iallfall blant oss Bornholm-turister)

Lykke tel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...