Gå til innhold

Hallusinerte jeg?


Morten D.

Anbefalte innlegg

Satt og tenkte på med spede begynnelse som fluefisker. Kom da til å tenke på en gang jeg skulle fiske sjøørret. I et av blindkastene sveipet fluen rett over vannflaten og en SØ hoppet og snappet etter den. Dessverre bommet den. Noen som har opplevd lignende eller noen som til og med har fått fisk på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

jeg er så glad for at jeg som 55 åring våkner svett opp og har drømt om heite damer, mye bedre enn kalde fiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opplevde noe tilsvarende i en kjent elv - en ørret tok flua før den landet :D hele fisken var over vann og den kroket seg selv, heldigvis... jeg sto bare og måpet... det kaller jeg tørrfluefiske :)

har også en annen på film - den bommet, men var like gøy :D

rimelig kult da 8) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde stanga stikkende på tvers ut av kanoen mens jeg padlet.  Flua var sikkert 5-10 cm over vann, da det hoppet på en liten ørret.  Har også hatt ørret som har snappet etter endeknuten på en line som hang bak seilbrettet mens jeg seilte.  Den var nok noe større.  Videre har jeg hatt ørret som har vaket etter stangtuppen som har duppet ned og opp av vannet mens jeg har trukket inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde stanga stikkende på tvers ut av kanoen mens jeg padlet.  Flua var sikkert 5-10 cm over vann, da det hoppet på en liten ørret.  Har også hatt ørret som har snappet etter endeknuten på en line som hang bak seilbrettet mens jeg seilte.  Den var nok noe større.  Videre har jeg hatt ørret som har vaket etter stangtuppen som har duppet ned og opp av vannet mens jeg har trukket inn.

jeg får ikke napp med flue engang, faen meg noen som har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke napp med flue engang, faen meg noen som har det!

;D ;D ;D

jeg er så glad for at jeg som 55 åring våkner svett opp og har drømt om heite damer, mye bedre enn kalde fiker!

hehe, staffan, jeg har også drømt mye om heite damer i mitt 55-årige liv - enkelte av dem har vist seg å være noen kalde fisker :D

blir som med fisking - et og annet bomkast må en regne med...

filmen med lufttake : skal se om jeg får lagt den ut....

Men når du blir 56 er'e slutt,da er'e bare kalde fisker igjen. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appropos hallusinasjoner. Her er jeg fristet til å si at det er en på forumet, som har bursdag i dag, som faktisk avfisker store deler av elvestrekninger på denne måten. Gjøres gjennom fantastiske luftmendinger. Holder flua i sirkelbevegelser over vannet i opptil 15 minutter om gangen. Da må han ha en røykepause. Han får Steve Rajeff til å se ut som en nederlandsk haspelfisker som tar i fluestang for første gang. Men -Lars- får heller fortelle om det selv.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...