Gå til innhold

Pen ørret!


Gjest nicolaj brekke

Anbefalte innlegg

Prikkørreter er fint, kanskje det fineste <<l

[attachimg=1]

Men man glemmer de som er litt "tøffe" .

De som svømmer rundt langs torva i små tjern, og lever sitt eget liv i tøffe omgivelser, og som mot alle odds unnslipper atomduppen og Panter Martin 9 gram sort .

Lite prikker , men du verden for et liv jeg har levd på mygg, maur, og en lørdagsmiddag 3 ganger i året på en saftig stankelbein. ;D ;D ;D

Jeg synes jeg er fin jeg på min spesielle måte.

Dessuten , så kommer skjønnheten innenfra <<l;D

[attachimg=2]

post-982-13949896354071_thumb.jpg

post-982-13949896354591_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Syntes helt klart den øverste av disse var penest, Robban . . . Jo flere prikker, jo flottere er de  :)

Utover det så er det øynene jeg først og fremst måler ørretens skjønnhet etter, og lange velpleide øyevipper er en sikker vinner  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes helt klart den øverste av disse var penest, Robban . . . Jo flere prikker, jo flottere er de  :)

Utover det så er det øynene jeg først og fremst måler ørretens skjønnhet etter, og lange velpleide øyevipper er en sikker vinner  <<l

Blir alltid i godt humør av dine innlegg Lars :D

Mange prikker er fint ja  <<l.  

Robban slår alikavel et slag for de mindre heldige ;D ;D ;D ;D

Ikke meningen å overdrysse med gamle fangster her , men denne fisken var meget spesiell synes jeg.

Det var kaldt og guffent, den ble tatt på streamer tidlig på våren. Den hadde noen farger jeg sjelden har sett på ørret, så derfor meget pen i mine øyne.  Den var unik i min fiskeverden og derfor nydelig.

Det hjelper jo at den var stor , men uvanlig er åsså veldig pent da, ikke le ;D ;D ;D

Var et uskarpt bilde grunnet sjelven fotograf ;), og holder av fisk, men fargene på denne ørreten var uvanlig, ihvertfall for meg.

Uvanlig vakker da?????  ;D

[attachimg=1]

post-982-1394989635494_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste jeg har sett Lars, ha det klart <<l.

Hvordan har du klart å skjule en edelsten som denne uten å ha følt behov for å skryte ?.

Det for meg  Lars, er en helt utrolig bragd.

Hadde det vært meg så hadde det vært hver kveld kl 11 på discovery hd, 24/7.

:D

Who the fuck is Jeremy Wade Lissom :rolleyes: ::):rolleyes:.

Bottlenose Troutfishing with Lars from nowhere, det har klang i seg det ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste jeg har sett Lars, ha det klart <<l.

Hvordan har du klart å skjule en edelsten som denne uten å ha følt behov for å skryte ?.

Det for meg  Lars, er en helt utrolig bragd.

Hadde det vært meg så hadde det vært hver kveld kl 11 på discovery hd, 24/7.

:D

Who the fuck is Jeremy Wade Lissom :rolleyes: ::):rolleyes:.

Bottlenose Troutfishing with Lars from nowhere, det har klang i seg det ;D ;D ;D ;D

Takk for gode ord, Robban . . . Falt pladask for denne skjønnheten i sin tid, sikkert fordi jeg ser mye av meg selv i den  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...