Gå til innhold

Pen ørret!


Gjest nicolaj brekke

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Dette er den peneste ørreten jeg har sett! Bruttern fikk den i helgen.  :D

Den har prikker til og med under buken, på øynene og på leppene.

Syntes faktisk den du har i avataren din er adskillig finere. Denne er for mørk med for store prikker, slik jeg ser det.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den peneste ørreten jeg har sett! Bruttern fikk den i helgen.  :D

Den har prikker til og med under buken, på øynene og på leppene.

Syntes faktisk den du har i avataren din er adskillig finere. Denne er for mørk med for store prikker, slik jeg ser det.  :)

Jaaa, egentlig veldig enig med JFL her, Nicco.

Den i avataren din er omtrent 10 ganger penere med sine småprikkete klassiske tegninger enn den grovprikkete på bildet her  :) Uansett flott ørreter begge to da, og dette blir nå rene estetiske vurderinger. Men siden du spurte, tross i et utropstegn  :)

Men nå er jeg kanskje litt spesiell i den leia. Jeg synes de styggeste ørretene jeg ser er mørke myrvann-ørreter. Mørke, litt rødaktige gjerne. Og sånn sett synes jeg egentlig ikke Rena-ørreten er spesielt pen heller. Den ser litt sånn myrvannaktig ut  :) Men den kan ofte være sær og sprek som et helvete, så da så veier det glatt litt opp  :D Men pen er den egentlig ikke  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den peneste ørreten jeg har sett! Bruttern fikk den i helgen.  :D

Den har prikker til og med under buken, på øynene og på leppene.

Syntes faktisk den du har i avataren din er adskillig finere. Denne er for mørk med for store prikker, slik jeg ser det.  :)

Jaaa, egentlig veldig enig med JFL her, Nicco.

Den i avataren din er omtrent 10 ganger penere med sine småprikkete klassiske tegninger enn den grovprikkete på bildet her  :) Uansett flott ørreter begge to da, og dette blir nå rene estetiske vurderinger. Men siden du spurte, tross i et utropstegn  :)

Men nå er jeg kanskje litt spesiell i den leia. Jeg synes de styggeste ørretene jeg ser er mørke myrvann-ørreter. Mørke, litt rødaktige gjerne. Og sånn sett synes jeg egentlig ikke Rena-ørreten er spesielt pen heller. Den ser litt sånn myrvannaktig ut  :) Men den kan ofte være sær og sprek som et helvete, så da så veier det glatt litt opp  :D Men pen er den egentlig ikke  :)

Høyy, du kan da ikke mene at dette her er en stygg ørret :) ?

Er ikke kiloen en gang, men meget pen etter mitt syn :)

5927243913_268d076631_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renaørreten stygg!?? Blitt sær med tiden eller?? :o;D

Syntes fisken var pen jeg, med de store prikene på hodet. Er ikke hver dag jeg ser en så kraftig prikket ørret med mønster over hele kroppen, og hodet. :)

Flott fisk du har også Henning, digger rødskjæret i ørret jeg. Smak og behag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...