Gå til innhold

Ny Litespeed ute !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Kul, men ikke i nærheten av den nye ULA'en. Den er dritfet når den er påmontert min BIIx... Litt pussig på bilder kanskje, men på stanga er den fetest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna siden så jo ren og pen ut samt at jeg er enig med Waffer`n. Men finner ikke andre siden og eller Lars?

Du ser den fra andre siden om du skroller helt ned på siden jeg linket til  ;)

Sansen den ja. Er ikke dette den samme http://waterworks-lamson.com/products/lamson-litespeed/ ?

Jo, det ser da ut som det bare er fargen som skiller disse . . . Liker bedre den fargen som vises på Waterworks side her, ja.

Men . . . Er ikke denne ny nå da, eller er det jeg som ikke har fulgt med på Litespeed på en stund ?  :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men hva er egentlig oppgraderingen her? .. foruten et bittelitt anneledes utseende..

De har jo fått operert inn motvekt på snella. Det hadde ikke forrige modell. Heller ikke den før der, og der og der eller hvor langt de går tilbake. Du ser på bildet til -Lars-, oppe til venstre, litt tykkere gods. De sier det øker styrken..

Tja. Næ. Gidder ikke kjøpe, gitt. Eller.. Nytt er jo kult ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, så negative dere hedmarkinger er  >:(

Her kommer det nye, deilige sneller på markedet annenhver dag, og dere står fortsatt i elva med Abu-snellene deres fra 80-tallet  ;D

Nei, jeg lurer på om ikke den Litespeed'en vi snakker om her er en såkalt anniversary-utgave, gitt . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja. her borte godtas det meste. Synes baksia var penest, og slik er gjengs herover, uavhengig om det sier møø, neitakk eller har klikkelyder ;D

;D Det var da betryggende å høre, tross alt  ;D

Ellers er jeg enig i at den "gamle" Velocity'en er designmessig det beste Waterworks har kommet med . . .

Den har selvfølgelig jeg, så det skulle bare mangle  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje se ut som om klikklyden fortsatt kommer fra den samme "tynn-plastpinne-mot-tannhjul-konstruksjonen", jf. bildet på Watherworks sine hjemmesider hvor tannhjulet er synlig: http://waterworks-lamson.com/products/lamson-litespeed/

En kompis av meg opplevde at "plastpinnen" knakk. Noen som vet noe om det er gjort endringer på klikk-konstruksjonen?

Men den ser virkelig lekker ut  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...