Gå til innhold

Kastekvelder i Leto-hallen!


Kim Skjerve

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

FEIL prioritering Terje  ;)

Det kan du godt si derfor ombestemte jeg meg og dro til Letohallen :D :D :D ...... MEN det gjorde ikke du Stein, så hvem var det som prioriterte feil :D :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Får prøve å ta en tur igjen i morra,hvis Kim eller Stein kan bekrefte at det blir noe da ;).

Tok turen for et par uker siden,men det var litt for trangt å kaste mellom bilene i hallen...

Hadde ikke fått med meg at det ikke kasting den Torsdagen gitt ;).

En trøst må være at det var flere en meg og Tommy som hadde bommet :P...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempehyggelig i går, som vanlig!  :D

Prøvde en gammel og trivelig Orvis-stang som Roger har. Som man har erfart så mange ganger før: Er stangen bare bygget riktig så fungerer det som bare det, selv om materialene har høyere egenvekt og ikke inneholder det siste i nanoteknologi!  ;)

Når det gjelder Roger, så har jeg følelsen av at den mannen kjøper og selger flere stenger i løpet av ett år enn det jeg har gjort på mine 27 år som fluefisker!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempehyggelig i går, som vanlig!  :D

Prøvde en gammel og trivelig Orvis-stang som Roger har. Som man har erfart så mange ganger før: Er stangen bare bygget riktig så fungerer det som bare det, selv om materialene har høyere egenvekt og ikke inneholder det siste i nanoteknologi!  ;)

Når det gjelder Roger, så har jeg følelsen av at den mannen kjøper og selger flere stenger i løpet av ett år enn det jeg har gjort på mine 27 år som fluefisker!  ;D

Nå overdriver du, Tom :-)

Har solgt unna nesten alt jeg har nå og vil heller fokusere på andre ting. Orvisen er veldig artig, tross høy egenvekt. Orvis HLS Graphite... sikkert flere som kjenner til den. Gedigne holker og uslipt klinge.

Kjempehyggelig kastekveld med meget bra oppmøte. Gleder meg allerede til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roger har blitt min nye "butikk og stangpusher". Hos han får jeg både stenger, blanks og sneller. Har gjort opptil flere hyggelige handler med Roger i vinter.

Kan forøvrig skrive under på at flere av de gamle Orvisene med uslipte klinger var og er noen knallstenger å kaste og fiske med. Har kvittet meg med en del to delt fra den tiden jeg bygget som mest sjøl (en mannsalder siden.) Men har igjen noen særdeles velbrukte eksemplar som skal strippes og bygges opp igjen på nytt. Blant annet en 9'3"  #5. Dette er en rett og slett nydelig stang å kaste med og helt uten "ernern" og data må den vel klassifiseres som helasjon. Nå er surringr og lakk blitt stygt, en ring har fått en karamell og snellefeste skrangler. Men den skal tilbake i gammel fin stand.

Håper dette ikke ble for mye off-topic i deres tråd.

Kjell Karlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Hvordan blir det i år Kim/Stein?

Det var et suverent tilbud for oss kastesyke i den forrige kalde,mørke og ikke minst ekle tida.

Så håper det blir nye runder i Letohallen til vintern igjen <<l.

Hei Rune! Kan jo svare jeg, siden Stein og Kim ikke er så veldig aktive.

Snakket med Oddvar i dag, han hadde sendt mail til Leto, og mest sannsynlig blir det kasting i  vinter også, sa han :D 

Vet ikke hvilke dager, men det kommer vel gutta tilbake til!

/Robin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett av en av kveldene til en "yngstemannskveld", så kan vi andre som er eldre sette denne av til å hjelpe de yngste frem til et godt grunnleggende fiskekast. Tar alle et tak, kan vi ta ansvar for hver våres yngstemann, slik at de har samme person å forholde seg til, og impulsene blir sammenhengende/enhetlige og ikke for mye sprikende og forvirrende. Reklamer for yngstemannskvelden på forhånd hos Villmarksbutikken på Jessheim og på forum.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...