Kim Skjerve Posted November 8, 2011 Report Posted November 8, 2011 Vil lufte interessen for kastekvelder i Letohallen i ukene fremover. Vi får tid fra 20-22.30, og det er gratis for alle og en hver! Om man vil kaste langt eller kort spiller ingen rolle, og det finnes kompetanse til stede som mer enn gjerne bidrar til de som ønsker det! Da blir det Torsdager mellom 20.00 - 22.30 Fra uke 46 og utover. Følgende tider bekreftes for fluefiskekasting i desember.. Torsdag 1. des. Benytte hall 1 og ev. 2 Torsdag 8. des. Dessverre ikke ledig allikevel da kunde skal inn. Hva med Onsdag 7. des. Ev benytte hall 1 og 2( scene er der, men den er ikke stor) Torsdag 15. des. Hele hall ledig Torsdag 22. des. Hele hall ledig Vi vil selvfølgelig kunne bistå med stenger til prøving fra de fleste leverandører på forespørsel i forkant! Samt at vi vil stille med litt div liner osv som folket får teste og mene hva de vil om I resepsjonen finnes det kaffe og litt annet å tygge på. Så om du kjører dit på tom mage lar det seg løse.
fbolsen Posted November 8, 2011 Report Posted November 8, 2011 Hei Kim! Glimrende tiltak. Jeg er med, og for meg passer alle dagene. Frode Berg Olsen
Håvard Stubø Posted November 8, 2011 Report Posted November 8, 2011 Glitrende! Jeg er gjerne med på litt fekting
Anders Wennevold Posted November 8, 2011 Report Posted November 8, 2011 Supert Kim, dette er jeg med på Mvh. Anders Wennevold
Geir Johansen Posted November 8, 2011 Report Posted November 8, 2011 Flott Kim, tar nok turen jeg også
Knut R. Skåre Posted November 8, 2011 Report Posted November 8, 2011 Hvor ligger Letohallen? http://www.letohallen.no/getfile.php/Bilder/Tones%20bildearkiv/kart%20m%20veibeskrivelse%20LetoHallen.pdf
Guest JanM Posted November 8, 2011 Report Posted November 8, 2011 Sannsynlig at jeg kommer innom en gang eller to også. Har en fiskekollega som er medlem i Ullensakerklubben. Hørte de har fått fjernet disse vaierne i taket. Det er bra. Har dere hele hallens lengde? Jan.
Kjetil. H Posted November 8, 2011 Report Posted November 8, 2011 Blir litt langt det da for min del. Bor i Skien.
Kim Skjerve Posted November 9, 2011 Author Report Posted November 9, 2011 vi har ikke fått helt klart svar på hvor stor del vi får. Men, alle skal få!
Roger Enger Lie Posted November 9, 2011 Report Posted November 9, 2011 Hvis det er en slik garasjeportdør i ene enden, kan vi sikkert strekke buktene godt opp imot 180 meters merket :-) Jeg kommer!
Rune D Posted November 9, 2011 Report Posted November 9, 2011 Hvis det er en slik garasjeportdør i ene enden, kan vi sikkert strekke buktene godt opp imot 180 meters merket :-) Jeg kommer! Ahh,endelig kan jeg få klemt på litt .
Kim Skjerve Posted November 16, 2011 Author Report Posted November 16, 2011 Bare minner dere på at dere må komme i morgen! Tar med sage one til de som ikke har prøvd! Gleder meg!
Robin Fjellhammer Posted November 16, 2011 Report Posted November 16, 2011 Spørs om noen på gidder å jobbe 4 timer for meg!!....
Roger Enger Lie Posted November 17, 2011 Report Posted November 17, 2011 Blir det kasting neste uke også, Kim?
Robin Fjellhammer Posted November 17, 2011 Report Posted November 17, 2011 Blir det kasting neste uke også, Kim? Blir vel kasting helt frem til jul
Zapper Posted November 17, 2011 Report Posted November 17, 2011 Dette blir fint, skal få med meg noen kvelder her...
Kim Skjerve Posted November 17, 2011 Author Report Posted November 17, 2011 vi kaster hver torsdag frem il jul ja! Plass hadde vi nok av! Skal legge ut noen bilder etter hvert
Kim Skjerve Posted November 24, 2011 Author Report Posted November 24, 2011 Hey!! Ny dag med kasting i dag! Velkommen!!
Kim Skjerve Posted November 29, 2011 Author Report Posted November 29, 2011 Hei igjen! Da har jeg fått i oppdrag å beklage til alle som møtte opp forrige Torsdag! Setter pris på at ingen lynsjet meg, da jeg ikke er ansvarlig for tilbudet. Men altså, på vegne av Arrangørern må jeg beklage til alle de rundt 25 som møtte opp forrige Torsdag. Det hele ble en stor missforståelse som nå er ryddet opp i! Til alle dere som møtte opp vil Villmarksbutikken gi alle og en hver av dere en Precision snellebag som plaster på såret. Ta kontakt med meg på kim@villmarksbutikken.net, eller møt opp i Letohallen neste Torsdag! Det er nå bekreftet at vi har hver Torsdag ut desember i første omgang, fra klokken 20.00. MØT OPP!! MVH, MESSENGER Skjerve
Roger Enger Lie Posted November 29, 2011 Report Posted November 29, 2011 Jeg tar turen nedover på torsdag, Kim. Kan ta med noen 5er Cup blinker hvis det er interessant.
Kim Skjerve Posted November 29, 2011 Author Report Posted November 29, 2011 Jeg tar turen nedover på torsdag, Kim. Kan ta med noen 5er Cup blinker hvis det er interessant. Det er interessant vettu! Bring it! Da har man noe å trene på, så da slipper man å gå tom for ideer og begynne sånn: Blir fort bare fjas når man har kastet en stund........
Kim Skjerve Posted December 1, 2011 Author Report Posted December 1, 2011 Følgende tider bekreftes for fluefiskekasting i desember.. Torsdag 1. des. Benytte hall 1 og ev. 2 Torsdag 8. des. Dessverre ikke ledig allikevel da kunde skal inn. Hva med Onsdag 7. des. Ev benytte hall 1 og 2( scene er der, men den er ikke stor) Torsdag 15. des. Hele hall ledig Torsdag 22. des. Hele hall ledig
Geir Johansen Posted December 1, 2011 Report Posted December 1, 2011 hei Vil takke alle som var i hallen for en meget hyggelig kveld . Fikk også testa Winston BIIIx , den var meget god Geir
Recommended Posts