Gå til innhold

Kastekvelder i Leto-hallen!


Kim Skjerve

Anbefalte innlegg

Vil lufte interessen for kastekvelder i Letohallen i ukene fremover.

Vi får tid fra 20-22.30, og det er gratis for alle og en hver!

Om man vil kaste langt eller kort spiller ingen rolle, og det finnes kompetanse til stede som mer enn gjerne bidrar til de som ønsker det!

Da blir det Torsdager mellom 20.00 - 22.30 Fra uke 46 og utover.

Følgende tider bekreftes for fluefiskekasting i desember..

Torsdag 1. des. Benytte hall 1 og ev. 2

Torsdag 8. des. Dessverre ikke ledig allikevel da kunde skal inn.

Hva med Onsdag 7. des. Ev benytte hall 1 og 2( scene er der, men den er ikke stor)

Torsdag 15. des. Hele hall ledig

Torsdag 22. des. Hele hall ledig

Vi vil selvfølgelig kunne bistå med stenger til prøving fra de fleste leverandører på forespørsel i forkant! Samt at vi vil stille med litt div liner osv som folket får teste og mene hva de vil om :)

I resepsjonen finnes det kaffe og litt annet å tygge på. Så om du kjører dit på tom mage lar det seg løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Sannsynlig at jeg kommer innom en gang eller to også. Har en fiskekollega som er medlem i Ullensakerklubben. Hørte de har fått fjernet disse vaierne i taket. Det er bra. Har dere hele hallens lengde?

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Da har jeg fått i oppdrag å beklage til alle som møtte opp forrige Torsdag! Setter pris på at ingen lynsjet meg, da jeg ikke er ansvarlig for tilbudet. Men altså, på vegne av Arrangørern må jeg beklage til alle de rundt 25 som møtte opp forrige Torsdag. Det hele ble en stor missforståelse som nå er ryddet opp i!

Til alle dere som møtte opp vil Villmarksbutikken gi alle og en hver av dere en Precision snellebag som plaster på såret. Ta kontakt med meg på kim@villmarksbutikken.net, eller møt opp i Letohallen neste Torsdag! Det er nå bekreftet at vi har hver Torsdag ut desember i første omgang, fra klokken 20.00. MØT OPP!! :)

MVH,

MESSENGER Skjerve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende tider bekreftes for fluefiskekasting i desember..

Torsdag 1. des. Benytte hall 1 og ev. 2

Torsdag 8. des. Dessverre ikke ledig allikevel da kunde skal inn.

Hva med Onsdag 7. des. Ev benytte hall 1 og 2( scene er der, men den er ikke stor)

Torsdag 15. des. Hele hall ledig

Torsdag 22. des. Hele hall ledig

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...