Gå til innhold

Fluebinderrom og snill samboer - hva har det med hverandre å gjøre?


André_Brµn

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 uker senere...

Nå har jeg fått "kjørt inn" fluebinderrommet med en del bindetimer alt  :)

Og de neste 6 timene kommer jeg til å binde fluer der oppe. Jepp  :)

Men det som slo meg i stad, når jeg titta meg rundt der oppe, var at den stangholder-løsningen (Hege sin idé det også dessverre - ikke min) egentlig var veldig fin. Husker hun sa til meg at:

- André, vi må finne en plass til stenger. Jeg har en idé. Hør nå...  :)

Så etter hennes plan skrudde jeg opp to slike rundlister i litt grov dim i rett høyde.

Og det ble egentlig en ikke-for-dyr-løsning til stangplass, og praktisk også.

Fy flate, egentlig helt perfekt, Hege  :)

Takk  :)

6844588832_4f26053bab_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått "kjørt inn" fluebinderrommet med en del bindetimer alt  :)

Og de neste 6 timene kommer jeg til å binde fluer der oppe. Jepp  :)

Men det som slo meg i stad, når jeg titta meg rundt der oppe, var at den stangholder-løsningen (Hege sin idé det også dessverre - ikke min) egentlig var veldig fin. Husker hun sa til meg at:

- André, vi må finne en plass til stenger. Jeg har en idé. Hør nå...  :)

Så etter hennes plan skrudde jeg opp to slike rundlister i litt grov dim i rett høyde.

Og det ble egentlig en ikke-for-dyr-løsning til stangplass, og praktisk også.

Fy flate, egentlig helt perfekt, Hege  :)

Takk  :)

6844588832_4f26053bab_b.jpg

Dette så ikke dumt ut Andrè, ser jeg burde få et system for mine stenger også. Noen i kjelleren, noen i gangen, noen i garasjen og en faktisk noen på jobben ???. Noe må gjøres før sesongstarten.

Ps: Er det et par eksemplarer av Cross S1 jeg skimter innimellom der eller?? Har dem kommet i butikken allerede?

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må få behandlet min LOOP fobi, etter et par uheldige kjøp......

Greyline 15' første utgaven >:( og toppvaderne som kostet 4500 og holdt tett i knapt 24 timer.

Cross S1, må smake litt på den :rolleyes:. Hvis jeg maler over Loop logoen så kanskje... ;D

Neida, skal vurderes seriøst når jeg i løpet av våren skal ha meg en topp femmer :)

On topic; sånne rør skal jeg jammen montere i fiskestangskapet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det  ;D Testa Loop Cross S1 590 på Mjøsa i dag med Stillwater-lina 8)

Jeg ble tilsidesatt på en heller fin måte ;D Et lite førstehåndsinntrykk her: http://www.thetroutbum.com/

Spennende stang!!  Men hva er det jeg ser? Matt grå klinge og litt blått i surringene... Mmmm... Tror jeg ville jobba mer med finnish'n, da kan dette bli en vinner. S2 er nok der!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende stang!!  Men hva er det jeg ser? Matt grå klinge og litt blått i surringene... Mmmm... Tror jeg ville jobba mer med finnish'n, da kan dette bli en vinner. S2 er nok der!   ;)

Ja Loop, pass på at dere ikke går i NRX fella med blå surringer ;D som nå også er grønne.

Jeg har en NRX blåsurret, kanskje den blir en et samlerobjekt :P

Men Loop, ikke lanser modeller før de er utprøvet! Min Greyline 15' var et sorgens kapittel, ble visst litt bedre etterhvert som de fikk justert seg inn, men det hjalp ikke meg som kjøper av førsteutgaven (treinnlegg i snellefestet)

On Topic: må montere sånne rør i mitt fluefiskeskap ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...