Gå til innhold

Kola 2011


Jan Erik Lund

Anbefalte innlegg

Litt seint med en rapport fra turen i 2011. Men her http://smygfiske.wordpress.com/turer/kola-sommeren-2011/ ligger en kort rapport. Mest bilder og lite tekst ;) For større bilder, trykk på bildet du ønsker og se.

Mange flotte bilder her, Jan Erik  :)

Jeg synes det var en dristig, men tøff bildestil du har lagt deg på - men det gir litt sjel også, så flotte minner og bilder du deler  :)

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte minner dette her, Jan Erik  :D

Utrolig fin gjeng dere var også . . . Kan godt forstå at kola-ørreten fikk kjørt seg når disse gutta slapp til  8)

Med kastingen din Lars, vil jeg tro du tok fisk som ingen andre noen gang har klart å fiske på  ;D

Denne vaket vel på brekket i bakgrunnen der, og du gadd vel ikke gå dit, men tok den fra der bildet er tatt??  :D

post-3004-13949890861643_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte minner dette her, Jan Erik  :D

Utrolig fin gjeng dere var også . . . Kan godt forstå at kola-ørreten fikk kjørt seg når disse gutta slapp til  8)

Med kastingen din Lars, vil jeg tro du tok fisk som ingen andre noen gang har klart å fiske på  ;D

Denne vaket vel på brekket i bakgrunnen der, og du gadd vel ikke gå dit, men tok den fra der bildet er tatt??  :D

Hør-hør . . . Her er gutten som vet hva han snakker om  :D

Denne tok på brekket i bakgrunnen ja, og for å nå dit fra min posisjon måtte jeg benytte belgisk snake-roll med linksgjenger  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være ny kasterekord på Kola dette ja Lars  :D

Du slo en annen rekord der også. Tror aldri jeg har sett noen posere med så liten fisk på Kola!!  ttongue

Døh . . .  :o Det er ikke fisken som er liten, det er jeg som er STOR !

Noen ganger blir jeg så utrolig skuffet over deg . . . Ikke forbanna, bare veldig, veldig skuffet  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være ny kasterekord på Kola dette ja Lars  :D

Du slo en annen rekord der også. Tror aldri jeg har sett noen posere med så liten fisk på Kola!!  ttongue

Døh . . .  :o Det er ikke fisken som er liten, det er jeg som er STOR !

Noen ganger blir jeg så utrolig skuffet over deg . . . Ikke forbanna, bare veldig, veldig skuffet  :-\

ccconfused Angrer allerede den uttalelsen. Vil nødig være på kant med en så stor mann som deg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...