Gå til innhold

Antivirus


Olav Haug

Anbefalte innlegg

Microsoft Security Essentials, scorer svært så bra i tester og er et alldeles godt og fullverdig alternativ til Norton og andre betalingsprogrammer. Dette er gratis fra Microsoft.

Det benytter lite ressurser og du merker svært lite til det. Har brukt det på alle mine maskinen hjemme siden det kom, aldri hatt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microsoft Security Essentials, scorer svært så bra i tester og er et alldeles godt og fullverdig alternativ til Norton og andre betalingsprogrammer. Dette er gratis fra Microsoft.

Det benytter lite ressurser og du merker svært lite til det. Har brukt det på alle mine maskinen hjemme siden det kom, aldri hatt problem.

kom meg i forveien! :D støtter denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSE gikk på en stygg smell i en eller annen test jeg leste nå nylig, husker ikke hvor i farta. Slet med både å finne og reparere virusangrep.   På jobben har vi nylig rullet ut dette på noen hundre servere og 4-sifret antall klienter.  Synes programmet fungerer veldig bra, ingen varsler, itteno mas.  Perfekt.   ;D

Vil bare legge til......det kan være lurt å laste ned gratisversjonen av Malwarebytes og ha den i tillegg, er bedre på å både finne og fjerne dritt en de fleste av betalprogrammene.  Men det fungerer best som et tillegg, mangler en del funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det veier faktisk ganske tungt at både du og Raymond bruker Avast og samtidig er godt tilfreds. Etter alle disse åra, så har jeg skjønt at dere er godt over gjennomsnittet interesserte - skikkelig windows++ hardcoregutter om du vil! hehe..godt ment.. ;) Takk for svar (og tips ang "sounds")

edit: Nå linker jeg tråden til den det gjelder, så får han lese og velge sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo begynne å undre seg om man virkelig trenger antivirus så lenge man bruker sunn fornuft ;)

Gå over til Mac så slipper du å tenke på det  ;D

Baddabing!  :D

(Greit Claus, veit det smeller fra deg nå, men klarte ikke la være  :-*)

God heeelg!!  8)

Billigere å bruke hodet ;)

Go helg til deg og  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple innså vel at andelen tilbakestående brukere økte på lik linje med markedsandelen, at de valgte å implentere antimalware slik at tilbakestående brukere som Lars her, kan surfe og trykke på alle linker, mailer og reklamer som han bare vil ;)

Vi som sitter med Mac aner ikke hva du snakker om hoje  ;D

Men fra spøk til revolver, eller rettere sagt: Fra spøk til spøk så måtte jeg bare stikke ei knappenål i sideflesket på Claus  ;D Er ikke seriøst, tvert i mot  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...