Gå til innhold

Dårlig karma.....?? - hva scheeera ?


Roy Ole L. Jakobsen

Anbefalte innlegg

Dette blir en eneste lang survetråd, men shit au - kjæringa er jo ikke her, så noen må jo få det.

Det hele startet Lørdag for 14dg siden, da eldste sønn kommer springende opp og forteller at det kommer "noe" opp av sluket på badet nede - NÆÆÆÆÆÆÆÆI.

Tuuut og bæsj i to rom i kjelleren, og utkalling av tømmefolk på hælj...... 1 fluestang kostet det.

Deretter begynner "skråtten" og hangle, og det setter seg faaanskap i halsen som de kalte strepto.... ett eller annet, glad var jeg jo egentlig da det ordet minnet meg om ei nyklekt døgnflue, helt til det slo seg byller på dritten - og siden har jeg blitt henvist til vann og vassgraut.......ikkje bra.

Det siste som har hendt.... i dag tidlig, skulle jeg driste meg til å få litt fast føde i kroppen ala tørr brødskive, og hva f... skjer ikke da. Ved første tygg smeller det som et geværskudd i kjeftamentet på meg, og jeg iler til badet - her kan jeg konkludere med at høyre øvre hjørnetann nå er splittet og delt i to, tannlege neste......koster også en fluestang.

Er det rart at man tar seg en liten whisky (jaja...snart når alle medikamenter er borte av kroppen).

PS - sorry, det måtte bare ut. For det er jo ingen som har det værre enn når en man syns han har det illle....... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja tingene har en tendens til å komme på en gang. Det eneste som hjelper er å ta det med jævla dårlig humør. ;)

Her kan jeg melde om tidenes opptur da noen skumle celler i ryggmargen på jentungen er borte......

Så noen har har oppturer mens andre har nedturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden er vel kommet for at du skal få svi for alle fiskene du har plaget, Roy Ole . . .

I tillegg til dette så har du jo blitt fratatt furte-rommet ditt også, så jeg kan ikke annet enn å syntes litt synd på deg  ;D

Huff ja tingene har en tendens til å komme på en gang. Det eneste som hjelper er å ta det med jævla dårlig humør. ;)

Her kan jeg melde om tidenes opptur da noen skumle celler i ryggmargen på jentungen er borte......

Så noen har har oppturer mens andre har nedturer.

Dette var jo særdeles gode nyheter, Frode  :D

Glad på dine og familiens vegne  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Huff ja tingene har en tendens til å komme på en gang. Det eneste som hjelper er å ta det med jævla dårlig humør. ;)

Her kan jeg melde om tidenes opptur da noen skumle celler i ryggmargen på jentungen er borte......

Så noen har har oppturer mens andre har nedturer.

Setter ting i perspektiv...  Gode nyheter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja tingene har en tendens til å komme på en gang. Det eneste som hjelper er å ta det med jævla dårlig humør. ;)

Her kan jeg melde om tidenes opptur da noen skumle celler i ryggmargen på jentungen er borte......

Så noen har har oppturer mens andre har nedturer.

Setter ting i perspektiv...  Gode nyheter !

Ja det gjorde det gitt.

Gode nyheter Ruffen, det var godt....  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...