Gå til innhold

The Yellowliners


Kjetil S

Anbefalte innlegg

Med fare for at det brister over for enkelte som deltar i denne tråden, tar jeg meg den frihet å poste bildet mitt en gang til på forumet..

7116374045_3ee612d6ff.jpg

Yellow line by Ronny Gundersen, on Flickr

Fantastisk bilde  :D

Det er dette eg vil kalle ein fiskesituasjon.

Og for dei som det brister over for så får dei berre sjå vekk....

Fleire slike bilder mottas med takk.

Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasiken så masse bra variasjoner på temaet det var her! Masse bra bilder med stangen i fokus! Inspirasjon!!

Må nok legge fra meg canen litt på neste tur Sigve, sånn at jeg får testet råvaren selv :-)

Takk for kommentarene på bildet karar :-)

Hilsen Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D

   

Har akkurat denne modellen i blanks. Mine første blanks, forøvrig, og enda urørt... Har leeenge hatt store planer om å pusse vekk fargen for å gjøre den "spesiell", men ser nå dette er in igjen.  Uansett, den er  spesiell, da kattfaen bet av de ytterste 4cm på tuppen.

På tide å surre sammen shaiten ser jeg, for å bli med i gjengen :D

Gult er kult?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Åpna sesongen med en 590-3 og må innrømme at jeg er frelst! Fy flate for en herlig stang! Lurer på om den i klasse 7/8 passer meg like godt da jeg har kjøpt den også, uprøvd...! De gærne har det godt!!  ;D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år nye muligheter, og det er fortsatt den gamle 884'n som i 90% av tilfellene henger over skuldra når jeg skal opp i skauen. Litt gulaktige action-shots og bøy fra de siste dagene  ;D  ;D

Spjing

8846117408_2d780c768f_c.jpg

Spjong

8845499575_62bae2d9d6_c.jpg

Gul stang, gul sommerfugl.. Åå herregud...eeeh..  ;)  ;D

8846118270_1dcc8d43ca_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...