Gå til innhold

Flyfishingnorway.net


Tor Arne

Anbefalte innlegg

Hæpp!

Syns siden din har sett bra ut fra starten av jeg TA :)

Er dere like runde i kanta til enhver tid eller gutter? Det må da være noen sær-pilter som har noe å klage på? :)

-Hva vil dere se, som ikke er der?

-Hva bør jeg legge ut mer av?

-Hva bør jeg eventuelt fjerne?

-Hva kan jeg gjøre for å gjøre siden bedre?

Gi meg en halvtime ;D

BRA, Ruff :) Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Du må jo for faen se å komme deg ut på fisking Tor Arne, så du får noe å skrive om  ;D

Jada, Lars... SNART er det fiskesesong :) Akkurat nå snør det som faen, så det drøyer nok noen dager :) Sånn ca 10.Mai blir det iallefall filming, og da har du å fikle litt med detta kameraet mitt du også

:) Den biten med snutter og Blogg-Tv kommer så snart sesongen er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo for faen se å komme deg ut på fisking Tor Arne, så du får noe å skrive om  ;D

Jada, Lars... SNART er det fiskesesong :) Akkurat nå snør det som faen, så det drøyer nok noen dager :) Sånn ca 10.Mai blir det iallefall filming, og da har du å fikle litt med detta kameraet mitt du også

:) Den biten med snutter og Blogg-Tv kommer så snart sesongen er i gang :)

Ja, det er en overdrivelse å si at det er skikkelig igang enda, det fikk vi merke i går . . .

Vi fikk et par fisker, men fy pokker så kaldt  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott video :)

Nå er ikke jeg hverken dataekspert eller noe, så dette er mine personlige meninger.

- Syns at menylinjen tar seg bedre ut under headingbilde enn over.

- Er det mulig å få navn på alle de fluene som vises i det lille bilde under fluedatabase, ser at noen har navn andre viser IMG........

Ellers så liker jeg oppbyggingen av siden. Er jo selv fersking i bloggverdenen så dette er vel bare flisspikkeri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt til en video av hvordan jeg knyter mine Comparaduns...

http://www.flyfishingnorway.net/?page_id=901

Lækkert Tor Arne, jeg ser du bruker lange fibettes til hale på denne, nermest som på en spinner. Hva er grunnen til det ?

Jeg binder noen med lange haler, fordi jeg synes flua blir litt mer stabil. Jeg binder også Comparaduns med hacklefibre som haler, men da ikke like lange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott video :)

Nå er ikke jeg hverken dataekspert eller noe, så dette er mine personlige meninger.

- Syns at menylinjen tar seg bedre ut under headingbilde enn over.

- Er det mulig å få navn på alle de fluene som vises i det lille bilde under fluedatabase, ser at noen har navn andre viser IMG........

Ellers så liker jeg oppbyggingen av siden. Er jo selv fersking i bloggverdenen så dette er vel bare flisspikkeri ;)

Når det gjelder menylinja, er jeg enig, men denne skal gjøres om. Det blir menylinje både over og under Header, når jeg får blogg-tv på stell :)

Når det gjelder fluebilde-arkivet, finner jeg rett og slett ikke ut åssen jeg får ordna det... jeg har prøvd i 3 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra bindevideo Tor Arne, om jeg skal komme med et tips til deg, så ville jeg valgt en annen genser enn den du har på. En ensfarget hvit, for eksempel, vil gjøre det lettere å se flua, og ikke være forstyrrende på samme måten...

AiAi, Captain :) Iverksettes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ok, thx. :)

Nydelig drakt du har forresten ;)

Jepp :) Nå er hockeysesongen ferdig, så da rota jeg litt i skapet, og fant frem igjen fotballdrakta :)

Den drakta raserte en ellers fin videosnutt . . . Håper flua fisker bedre enn vif spiller fotball  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...