Gå til innhold

Unnskyldniger.


Ruffen

Anbefalte innlegg

Ingen som har noe annet en skryt av kjærringa og seg selv å komme med? Kansje dere er redd kona skal lese tråden ;)

Noen må da ha noen triks på lur? Vet om folk her inne som jobber mye overtid uten å å betalt for det ???

Drar til og med på tjenestereiser rundt forbi helt gratis ???

Ja, der traff du spikeren på hodet, Ruffen. Vi som lærere jobber mye overtid uten å få igjen verken avspasering eller noe, så håper det blir en forbedring på det.  <<l

ØØØØØØØØØØ hva med 7-8 uker sommerferie, høstferie, 1-2 uker juleferie, vinterferie, 1-2 uker påskeferie. Skulle vel holde som litt avspasering vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem høstferien og planleggingsdagene da ;D De måtte helt til Praha (tror jeg) for å planlegge på skolen til guttungen ;D Neida, de er vel undt en tur :)

Ha ha, spot on ;D  Skal vel heller ikke glemme studieturene som selvfølgelig alltid er utenfor ferie og utenlands cccheers . Ja er kanskje vel undt, men de har iallefall ingen grunn til å klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noe annet en skryt av kjærringa og seg selv å komme med? Kansje dere er redd kona skal lese tråden ;)

Noen må da ha noen triks på lur? Vet om folk her inne som jobber mye overtid uten å å betalt for det ???

Drar til og med på tjenestereiser rundt forbi helt gratis ???

Ja, der traff du spikeren på hodet, Ruffen. Vi som lærere jobber mye overtid uten å få igjen verken avspasering eller noe, så håper det blir en forbedring på det.  <<l

ØØØØØØØØØØ hva med 7-8 uker sommerferie, høstferie, 1-2 uker juleferie, vinterferie, 1-2 uker påskeferie. Skulle vel holde som litt avspasering vil jeg tro!

Hehe, Joachim - jeg bare tuller og er bare selvironisk altså  ;D

Men det værste er at noen faktisk mener det sånn. Jeg tror ikke jeg er gammel nok til å ha blitt "institusjonalisert" nok til å tro på det selv  :) Nei, klage er det siste jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Nå har jeg ventet nesten et helt år - Det er baetis'en klekker! Huset og plenen er her hele tida! Punktum!

Unnskyldninger er overflødig - såpass forstår dama mi..

Det høres mer ut som en ordre. ;D

Faen for en fantasiløs gjeng.... Hadde håpet å lære litt her. Selv om jeg får lov å fiske er det jo mye mer morro hvis jeg må jobbe litt for det. Har dere ingen stolthet? Bare drar liksom? Uten å bruke litt kløkt og listighet først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går egentlig aldri ut på byen lenger (kjedelig).    Men om jeg spør om å ta meg en tur på byen i helga får jeg ja med en gang. Tror det er fordi jeg aldri går ut. Men da noe timer før vi liksom skal ut forandrer planen seg og det blir fisking istedet. Har allerede da fått ja til å være vekke kvelden og ligge fyllesjuk dagen etter. "Veksler da dette inn i fisketid" Brukes ikke ofte men funker fint! 

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringa er bare glad til om jeg stikker bort noen dager i ny og ne om sommeren . . . Jeg kommer hjem blid og fornøyd, og hun benytter anledningen til å få seg noe "fræment", som vi sier her på toten.

Når hun spør om det ikke er på tide med en lengre fisketur snart skjønner jeg at hun har noe drøyt opplegg på gang, og da hender det at jeg holder meg hjemme på pur faenskap  ;D

Veldig bra!! lol ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det alt for godt..... Trenger ikke spør. Fruen sender meg på tur rett som det er på lik linje som hu får reise

Ja, det er noen få damer som har skjønt det, men flertallet sitter som sure padder og rister på hodet. :o;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluefisket er en taus elskerinne. Her er en litt mer snakkesalig en, som kanskje har noen verdifulle tips ;D :

I kommentarfeltet ser det ut til å gå sport i å tilby andre tips av den grove sorten,  for de av dere med en litt mer makaber smak. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...