Gå til innhold

Tragisk


kb

Anbefalte innlegg

Gikk på samma synet i Bjørkelangen for ei kort tid tilbake.. Tre feite, fine aurer som hang i ei busk, klargjort for at naturen skal ta seg av nedbrytningsprosessen. Kanskje de samma folka som skratter fang og slipp opp i fjeset? Tragisk er en god beskrivelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på samma synet i Bjørkelangen for ei kort tid tilbake.. Tre feite, fine aurer som hang i ei busk, klargjort for at naturen skal ta seg av nedbrytningsprosessen. Kanskje de samma folka som skratter fang og slipp opp i fjeset? Tragisk er en god beskrivelse

Hmmmm , dette var også i Bjørkelangen .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på samma synet i Bjørkelangen for ei kort tid tilbake.. Tre feite, fine aurer som hang i ei busk, klargjort for at naturen skal ta seg av nedbrytningsprosessen. Kanskje de samma folka som skratter fang og slipp opp i fjeset? Tragisk er en god beskrivelse

Hmmmm , dette var også i Bjørkelangen .......

D…..nn?  ;) Har forresten vært borti verre saker enn detta. En gang fant jeg to svære handleposer med vill og velfødd ørret, kasta ifra seg på kanten av et vann som atpåtil, i mine øyne, er ganske skjørt. DET er på trynet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva i alle dager er det som får folk til og gjøre slikt? :'(

skal du kakke ørreten, så ta den i det minste med deg hjem og spis den. dette her er bare så lavmål som det kan få blitt. helt uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på samma synet i Bjørkelangen for ei kort tid tilbake.. Tre feite, fine aurer som hang i ei busk, klargjort for at naturen skal ta seg av nedbrytningsprosessen. Kanskje de samma folka som skratter fang og slipp opp i fjeset? Tragisk er en god beskrivelse

Hmmmm , dette var også i Bjørkelangen .......

D…..nn?  ;) Har forresten vært borti verre saker enn detta. En gang fant jeg to svære handleposer med vill og velfødd ørret, kasta ifra seg på kanten av et vann som atpåtil, i mine øyne, er ganske skjørt. DET er på trynet.

D....    Ja   ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg dro kjensel på dem skjønneru…  :D Godt det ikke er prat om noen fiskedreper i serieklassen da i hvert fall. Kanskje dem bare var så stupfulle at fisken blei glemt, eller at den ikke frista noe særlig til frokost dagen derpå  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt greit å ta en mat fisk i ny og ne men dette her er rett og slett på trynet! folk som drar ut for å fiske og lurer fine ørret som dette sitter på noe kunnskap og forstår uten tvil hva dette gjør mot vann som er i faresonen. litt off topic men folk som setter garn i fersk og salt vann har også mer en nok kunnskap til å skjønne at de knekker stammer når de gjør dette og det er så sykt unødvendig! blir så oppgitt over slike hendelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright.. Vi kan forsikre oss med at fiskene jeg og kb så, var akkurat de samme.. Årets settefisk. Enten gjenglemt, eller at fisker(ne) bare har gitt faen :) Kanskje han plutselig kom på at kona hadde lunka kjøttkaker på ovnen? Kjøtthuer vil det alltid finnes blandt oss, og slike ting vil skje, men det er fint om det rapporteres fra(som jeg ikke gjorde :-[ ) hvis man skulle tråkke oppi noe sånt igjen. Uansett hvor. Det er jo så jævlig unødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...