Gå til innhold

Ny Sage - Sage Circa


Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Ut i fra bilde av kjeppen kan jeg fastslå at ern/aa og MOI ligger helt på det jevne, mens frekvens ligger et sted mellom P3 og P4.

Når Sage endelig lanserer ei spennende stang igjen måtte de selvfølgelig komme med et navn som innbyr til mobbing, så ved evt kjøp her så blir det frem med maskeringstape (og sandpapir til å pusse ned jalla-håndtaket).

Hvordan kan det forresten ha seg at noe kan kåres til "Best new flyrod" nærmest før noen har fått testet den ?

Den er bare nominert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra bilde av kjeppen kan jeg fastslå at ern/aa og MOI ligger helt på det jevne, mens frekvens ligger et sted mellom P3 og P4.

Når Sage endelig lanserer ei spennende stang igjen måtte de selvfølgelig komme med et navn som innbyr til mobbing, så ved evt kjøp her så blir det frem med maskeringstape (og sandpapir til å pusse ned jalla-håndtaket).

Hvordan kan det forresten ha seg at noe kan kåres til "Best new flyrod" nærmest før noen har fått testet den ?

Den er bare nominert....

Ok . . . Regnet med det, siden jeg ikke er blitt rådspurt enda  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vel faatt 5 aar, og det er som regel grunn nok for Sage. Popularitet har aldri vaert noe argument for aa ikke fase ut stenger.  ;)

Det kommer ogsaa alltid en periode hvor mange klager og hevder at alt var mye bedre foer. XP var f.eks. MYE bedre enn Z-Axis. Helt til One kom. Da var Z-Axis plutselig den beste stanga noensinne.  ;D

Egentlig ganske logisk. Har du kjøpt en stang du synes er ganske ålreit, og deretter fisker med den i fem år, så skal det litt til for at ei helt ny stang slår den gamle ned i støvlene - sånn med en gang. Kjennes stanga grei ut, så gi den i hvert fall to år før endelig dom.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

For oss som fiska med flue på 70-80 tallet, og de som fiska tidligere enn dette vet at tommelgrepet var sånn før. (Half wells) (ikke reversed half wells altså...)

Western grip som er vanlig nå ble standarden fra 80-tallet og videre. Så dette er på ingen måte noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...