Gå til innhold

Ny Sage - Sage Circa


Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Akkurat annonsert. Fersk som nybakt brød.

Klasse 2 til 5, dyp/"slow" aksjon iflg beskrivelsen.

Er det erstatter for ZXL med nanoresin ? Det har jeg i så fall sett fram til !

Det blir vel en verdig motstander mot Loop X1 da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro. Allerede rukket å se noen go'priser på zxl i utlandet.. Er det noen grunn til en ev utfasing av denne modellen? Skulle da mene at denne var populær blandt mange, uten å ha prøvd selv..

Den har vel faatt 5 aar, og det er som regel grunn nok for Sage. Popularitet har aldri vaert noe argument for aa ikke fase ut stenger.  ;)

Det kommer ogsaa alltid en periode hvor mange klager og hevder at alt var mye bedre foer. XP var f.eks. MYE bedre enn Z-Axis. Helt til One kom. Da var Z-Axis plutselig den beste stanga noensinne.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro. Allerede rukket å se noen go'priser på zxl i utlandet.. Er det noen grunn til en ev utfasing av denne modellen? Skulle da mene at denne var populær blandt mange, uten å ha prøvd selv..

Den har vel faatt 5 aar, og det er som regel grunn nok for Sage. Popularitet har aldri vaert noe argument for aa ikke fase ut stenger.  ;)

Det kommer ogsaa alltid en periode hvor mange klager og hevder at alt var mye bedre foer. XP var f.eks. MYE bedre enn Z-Axis. Helt til One kom. Da var Z-Axis plutselig den beste stanga noensinne.  ;D

Men zxl er ei veldig god stang og da. Synes i alle fall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro. Allerede rukket å se noen go'priser på zxl i utlandet.. Er det noen grunn til en ev utfasing av denne modellen? Skulle da mene at denne var populær blandt mange, uten å ha prøvd selv..

Den har vel faatt 5 aar, og det er som regel grunn nok for Sage. Popularitet har aldri vaert noe argument for aa ikke fase ut stenger.  ;)

Det kommer ogsaa alltid en periode hvor mange klager og hevder at alt var mye bedre foer. XP var f.eks. MYE bedre enn Z-Axis. Helt til One kom. Da var Z-Axis plutselig den beste stanga noensinne.  ;D

5 år! Ja der ser man hvor mye jeg følger med. Eller hvor jævla fort tiden går...

Uansett tror jeg at jeg ryker på en ZXL snart, for den var bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi mykere enn ZXL eller i samme landskapet? Ser jeg ordet myk blir omtalt om ei stang, våkner interessen automatisk ;D

Det ville overrasket meg. Utviklingen generelt går vel i retning i raskere og raskere stenger. Men den "nye" TCXen er vel hakket roligere enn den gamle TCRen var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra bilde av kjeppen kan jeg fastslå at ern/aa og MOI ligger helt på det jevne, mens frekvens ligger et sted mellom P3 og P4.

Når Sage endelig lanserer ei spennende stang igjen måtte de selvfølgelig komme med et navn som innbyr til mobbing, så ved evt kjøp her så blir det frem med maskeringstape (og sandpapir til å pusse ned jalla-håndtaket).

Hvordan kan det forresten ha seg at noe kan kåres til "Best new flyrod" nærmest før noen har fått testet den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra bilde av kjeppen kan jeg fastslå at ern/aa og MOI ligger helt på det jevne, mens frekvens ligger et sted mellom P3 og P4.

Når Sage endelig lanserer ei spennende stang igjen måtte de selvfølgelig komme med et navn som innbyr til mobbing, så ved evt kjøp her så blir det frem med maskeringstape (og sandpapir til å pusse ned jalla-håndtaket).

Hvordan kan det forresten ha seg at noe kan kåres til "Best new flyrod" nærmest før noen har fått testet den ?

Ja, det pleier å være bra det som kommer  ;D Har foressten regnet litt i kveld på det med håndtak.

Jeg kom til slutt ut på at ikke likte dette. Sandpapir hadde blitt brukt ja. Må bare regne meg frem til grovheten på papiret. Det rekker jeg ikke bli ferdig med i kveld.

Selve stanga har jeg tro på :) Helt uten å regne på det til og med. Den må testes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...