Gå til innhold

FLUEFISKEDAGENE på Elverum til helga nå


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Hei. Håper alle som er interessert i fluefiske, og har tid,

stikker innom Fluefiskedagene på Elverum til helga, 16-17. juni.

Åpner lørdag klokka 10.00.

Sted: Norsk Skogmuseum.

Her er Flemming Wilberg, Pål Krogvold, Roy Peistorpet, Tore Litleré Rydgren, Yngve Ask, Roger Enger Lie og meg selv - med mange flere.

Program for helga: http://issuu.com/flyfair/docs/komplettprogram?mode=window&backgroundColor#222222

Stikk gjerne innom for en prat.

Beste hilsen,

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å arrangere denne happeningen midt i juni er som å si at man ønsker minst mulig fluefiskere, for dette er jo en av de helligste helgene på østlandet i løpet av sesongen  :o

Så nei, jeg for min del foretrekker å fiske, og det blir ikke i glomma  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lars  :) Det er så mye fiske før og etter helga, rundtomkring, i uka og diverse nå, så ei trivelig helg tar jeg på messa nå i helga  :) Så forresten de fine bildene deres fra forrige helg - så bra ut  <<l

Det kan du si, som har fri stort sett hele sommeren  8)

En annen stakkar har kun helgene fri, frem til ferien starter litt ut i juli, og da gjelder det å ta vare på disse helgene  :D

Jada, hadde en fin tur sist helg, men smeltevann gjorde elva litt for kald til at fisken var helt på hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å arrangere denne happeningen midt i juni er som å si at man ønsker minst mulig fluefiskere, for dette er jo en av de helligste helgene på østlandet i løpet av sesongen  :o

Så nei, jeg for min del foretrekker å fiske, og det blir ikke i glomma  <<l

Jepp, dette minner meg om den gang jeg gav moder'n adventslysestake i julepresang. Dårlig timing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å arrangere denne happeningen midt i juni er som å si at man ønsker minst mulig fluefiskere, for dette er jo en av de helligste helgene på østlandet i løpet av sesongen  :o

Så nei, jeg for min del foretrekker å fiske, og det blir ikke i glomma  <<l

Jepp, dette minner meg om den gang jeg gav moder'n adventslysestake i julepresang. Dårlig timing...

Den brøleren har jeg gjort også . . . Husker muttern serverte seigt pinnekjøtt og lunkent juleøl 1. juledag det året, som takk for sist  :o;D

Nei, håper arrangørene av Fluefiskedagene etterhvert innser hvor idiotisk det er å legge dette til denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lurt samboeren med at det passet fint å besøke svigerforeldre denne helgen. Så sniker jeg meg av gårde til elverum på søndag. hehe.

Blir det mulig å kjøpe filmen din der André? Hva med Loop snøre? Sikler litt på ett Evotec snøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen lanseres og kan kjøpes.

Snører kjører jeg bare demoer av. Men de kan bestilles via butikker.

-------------

Lørdag update: En veldig trivelig messedag i dag, selv om det var litt lite folk - mange kjentfolk og trivelige besøkende var det allikevel  :) Faktisk veldig trivelig i dag.

Barnedammen var forresten en stor suksess for den helt yngre garde. Her er det MANGE småørreter ute i kulpen, og det er lettvint for kidsa å ta noen ørreter på flue. Skikkelig moro  :)

Jeg overtalte Hege til å stå på Loop-standen i en halvtime, slik at jeg fikk tatt med datter Amalie bort dit. Jeg rigga ei #3-stang til henne. Fikk velvillig ei flue fra kara hos Noroco (selv om jeg tilbydde meg å betale for den), og ruslet bort til dammen. 10 ørrettakes på kort tid. Det gjør noe med en 8 år gammel jenteunge  :) Skikkelig moro å se for far også.

Trivelig dag.

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Andy, jeg vurderte sterkt å reise opp i dag, men slagregn og torden holdt meg tilbake...

Men vurderer en tur med begge unga i morgen. De vet at fattern står å veiver med en pinne på plena og han kaller det  "fluefiske" men å virkelig fiske på orntli' tror jeg er en sikker vinner for de, i alle fall en aha opplevelse..

PRØVER å kjøre oppover en tur i morgen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andy, jeg vurderte sterkt å reise opp i dag, men slagregn og torden holdt meg tilbake...

Men vurderer en tur med begge unga i morgen. De vet at fattern står å veiver med en pinne på plena og han kaller det  "fluefiske" men å virkelig fiske på orntli' tror jeg er en sikker vinner for de, i alle fall en aha opplevelse..

PRØVER å kjøre oppover en tur i morgen !

Hei, Fredrik  :) Ja, stikk innom - faktisk skikkelig moro for ungene med den kulpen med ørret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Andy, jeg vurderte sterkt å reise opp i dag, men slagregn og torden holdt meg tilbake...

Men vurderer en tur med begge unga i morgen. De vet at fattern står å veiver med en pinne på plena og han kaller det  "fluefiske" men å virkelig fiske på orntli' tror jeg er en sikker vinner for de, i alle fall en aha opplevelse..

PRØVER å kjøre oppover en tur i morgen !

Hei, Fredrik  :) Ja, stikk innom - faktisk skikkelig moro for ungene med den kulpen med ørret.

Ja da gikk det vasken. Desverre...  Til gjengjeld så skal jeg fiske hele uka !    <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...