Gå til innhold

Prikkefant treff septemper 2012.


Kjetil. H

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

mulig jeg kan joine og, siden det er åpent for alle (utlendinger blanet andre - MEG - ) hehe. kan hende jeg får med Atle L. også og nox 2!!...  :o

hadde da vært kult å truffet dere fra andre sida  <<l

jeg kan si det samme, kult samtidig å få prøvd de fine plassa deres. skal ta en prat med de gutta og se om de er med eller eventuelt om det kun blir en hel dags på meg  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å vært med på dette.

Frykter dog at det kræsjer med en annen fisketur.

Blir det et treff senere på høsten, slenger jeg meg kanskje på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere så er alle velkommen ;) Ble en kjapp tur i kveld, var helt rått med SØ nå! Bare synd det klekkte no jævlig med flyvemaur :( Klarte og miste 2 skikkelig fine purker, den ene med to lange utras ;D

Så SØ sesongen er så til de grader igang så nå er det bare og glede seg til treff <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en kjapp tur i kveld, var helt rått med SØ nå! Bare synd det klekkte no jævlig med flyvemaur :( 

:o??? Er det så gærnt da? Skjønner meg mindre og mindre på saltvannsjegerne, skjønner jeg. Man har vel alltid med seg maur i boksen, har man ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en kjapp tur i kveld, var helt rått med SØ nå! Bare synd det klekkte no jævlig med flyvemaur :( 

:o??? Er det så gærnt da? Skjønner meg mindre og mindre på saltvannsjegerne, skjønner jeg. Man har vel alltid med seg maur i boksen, har man ikke?

Har som regel med meg tørrflue utstyr men ikke i dag. Hadde jo vært konge og kjørt kilos SØ på 2ern ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...