Gå til innhold

Prikkefant treff septemper 2012.


Kjetil. H

Anbefalte innlegg

litt info... og noen spm..

slik det ligger an nå blir vi 22 stk om alle skulle dukke opp og i den forbindelse tenkte vi dele opp i grupper hvor kjetil og jeg "guider" fiskefolket på forskjelige plasser i løpet av helgen. primært lørdagen for min del men hele helgen for kjetil sin del. det er jo også noen av dere som er noe kjent her nede så om dere velger farte rundt på egen hånd må dere gjerne gjøre det! noen som har noen tanker ang oppmøte og tid? dagene blir kortere og kortere så for min del kunne jeg tenkt meg oppmøte f.eks på st1 stasjonen på øya klokken 0800 eller 0830 på lørdag for de som kommer over da. noen synspunker her? adr til st1 stasjonen er forøvrig ved elveveien 45, slitter litt med å finne det ekstakte nr.... rundkjøringen ved tjøllingveien og elveveien, riksvei 40. områdene vi fisker i er fra 50cm til 3-4 meters dyp så intermidiate liner gjør jobben godt. om været tillater det så er fult mulig å jakte spøkelses fisken havabboren så en synk 3 line er ikke en uting å ha med! kult om vi får en nogenlunde vare telling på anntal fiskere som joiner!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nå er det bare litt over en uke igjen til treffet! Det jeg tenkte var at jeg blir i leieren stort sett fra fre. til søn.

siden folk kommer sikkert på forskjellige tider gjennom helgen. Men blir vi mange så er vi nødt til og dele oss litt, men det er jo ikke langt til neste plass så vi blir jo ikke så langt fra hverandre uansett:)

Planen var grillings både fre. og lørdag siden det er en fin grill på plassen vi skal til. Tenkte og binde opp litt fluer mens jeg er der, så alle som vil kan jo ta med litt binde stæsj hvis de vil binde litt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med campingstol å holder dere med selskap fra fredag til søndag  ;)

husk matchende grill dress! kjetil og jeg går for en turkise med innslag av rosa! den shinny typen!

ser virkelig ut til at været skal levere til de grader, yr har faktisk stemt på timen den siste uken og om det blir slik det er spåd til helgen så er hele larvik fiskbart og det tilhører sjeldenhetene! til de som er i tvil, sleng dere på for dette kan fort bli knakkande moro!  <<l

når det gjelder dette meg guiding så skal det være sagt at plassene ligger et godt stein kast fra hverandre så treffet blir jo fremdeles et treff, er bar å tusle 100 meter for å preike med neste flokk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...