Gå til innhold

Prikkefant treff septemper 2012.


Kjetil. H

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Join a JB, PRIKKEFANT og sølvtøy på et fat, med masse chill og alot of smooth flycasting and partyhorny flyfiskere  ;D

Hadde vært gøy det, egentlig. Men reiser til Slovenia helgen etter, og trolig til Bangkok med jobben søndagen etter lørdagen jeg er hjemme igjen. Tror kona blir litt småsur om jeg stikker av fire helger på rappen.  :-\

EDIT: Det blir egentlig fem helger på rappen, for helgen før SØ-treffen skal jeg opp i dalføret på elvefiske.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om kjetil planleger å ha camp samme plass som ifjor så er det tønne grill der og muligheter for telt og jeg skal sjekke opp om jeg kan få fatt på et par lavoer om dette er noe av interesse? plassen ligger et fluekast fra en av go spottene våres så dette kan fint kombineres med en iskald, bål og kvelds kasting etter sjøørret  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om kjetil planleger å ha camp samme plass som ifjor så er det tønne grill der og muligheter for telt og jeg skal sjekke opp om jeg kan få fatt på et par lavoer om dette er noe av interesse? plassen ligger et fluekast fra en av go spottene våres så dette kan fint kombineres med en iskald, bål og kvelds kasting etter sjøørret  ;D

Blir nok der ja. Hvis du kunne ordnet med lavoer så hadde det vært knall! <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deltar gjerne, om det er plass til en litt mindre rutinert fluefisker ifra Stavern, sålenge dere ikke skyr halvtrange bukter og en griserumpe når hjerte pumpa går for fullt blir dette knall. 

Har hatt gleden av og fiske side om side med Frode ved et par anledninger og ser fram til og møte andre dyktige fluefiskere som kan gi meg noen nyttige råd på veien til drømme ørreten.

- Andreas Just

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deltar gjerne, om det er plass til en litt mindre rutinert fluefisker ifra Stavern, sålenge dere ikke skyr halvtrange bukter og en griserumpe når hjerte pumpa går for fullt blir dette knall. 

Har hatt gleden av og fiske side om side med Frode ved et par anledninger og ser fram til og møte andre dyktige fluefiskere som kan gi meg noen nyttige råd på veien til drømme ørreten.

- Andreas Just

Her er det bare og slenge seg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være behjelpelig med Lavo om dere trenger. Får ikke sovet over, men får kanskje  fisket på lørdagen:D

Nå vet jeg ikke åssen det ble med de lavoene Frode snakket om? Selv tar jeg med hustelt med 2 soverom.

Hvis frode ikke fikk ordnet laver så hadde det vært fint om du kunne lånt bort ditt Fredrik:) Takker og bukker <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...