Gå til innhold

Tapatalk


Gjest Pål Andersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Problemet jeg har i tapatalk er jeg ofte ikke ser de siste innleggene i en tråd. Ser bare navnet og et åpent felt, må "quote" for å få frem innholdet. Derfor ender jeg selvfølgelig opp med så svare på en del ting jeg ikke har filla peiling på.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Neida. Dukker opp hver gang Safari blir avsluttet på iPhone og man starter opp igjen. Dere vet at man kan avslutte programmer på iPad og iPhone ? Dvs. Mer enn å bare "lukke ned" programmer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare lukker. Tømmer loggen ca hver 14 dag fordi jeg har lært at dette bør gjøres pga kapasitet. Kan egentlig færlt lite om dette, men har registrert at jeg får denne tapatalk-greia hver gang jeg har gjort det  ;)

Hvordan avslutter man og hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå oppgradert Tapatalk. Er ikke sikkert dey hjelper, men oppgradering er jo lurt uansett.:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Takker og bukker - på denne oppdateringen var det mye savnet som falt på plass! Bla. Visning av bilder fra Flickr og visning av "quotes" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå oppgradert Tapatalk. Er ikke sikkert dey hjelper, men oppgradering er jo lurt uansett.:)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Takker og bukker - på denne oppdateringen var det mye savnet som falt på plass! Bla. Visning av bilder fra Flickr og visning av "quotes" :)

Så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ingen som kan fortelle meg hvordan jeg unngår disse evinnelige påminnelsene????

Så hver gang du starter Safari på din iPhone og går til www.fluefiskesiden.no så får du en påminnelse om at "Tapatalk........."?

Kan du eksakt skrive hva påminnelsen sier?

Tenkte å søke litt på problemet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Altså ingen som kan fortelle meg hvordan jeg unngår disse evinnelige påminnelsene????

Så hver gang du starter Safari på din iPhone og går til www.fluefiskesiden.no så får du en påminnelse om at "Tapatalk........."?

Kan du eksakt skrive hva påminnelsen sier?

Tenkte å søke litt på problemet. :)

"This forum has an app for iPhoneand iPod touch. Click ok to learn more about Tapatalk".

Skjer bare hvis Safari (eller annen nettleser) er avsluttet og ikke bare "lagt ned"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ingen som kan fortelle meg hvordan jeg unngår disse evinnelige påminnelsene????

Så hver gang du starter Safari på din iPhone og går til www.fluefiskesiden.no så får du en påminnelse om at "Tapatalk........."?

Kan du eksakt skrive hva påminnelsen sier?

Tenkte å søke litt på problemet. :)

"This forum has an app for iPhon eand iPod touch. Click ok to learn more about Tapatalk".

Skjer bare hvis Safari (eller annen nettleser) er avsluttet og ikke bare "lagt ned"

Finner foreløpig bare at en annen ved et søk i Google har samme problem som deg Pål. Men skal allikevel sette inn et spørsmål hos Tapatalk.

Du skal kun få dette spørsmålet "This forum has an app for iPhon eand iPod touch. Click ok to learn more about Tapatalk" en gang, så noe sprøtt er det. :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...