Gå til innhold

Release-party, Only the River Knows, onsdag 5.desember.


Ingar Rognås

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hørt noe om at det ikke blir av. Jeg skal dit. Tror det blir alle tiders. Bilen får stå hjemme.

Sees der!

Snodig hvor flaks du alltid har med salgs møtene dine. De treffer alltid med ting du ønsker å få med deg ???

8)

....og på fredag treffer jeg deg ;D

Så bra da. Trodde kjæringa di hadde satt ned foten.trodde ikke du fikk leke med di slemme guttene lengre.

Blir det snurring av film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

En av de beste fluefiskefilmene jeg sett. De hørtes gjennom salen at jeg ikke var alene i salen om å tykke det. Fantastisk film om hva fluefiske betyr for oss. Fader ass. Godt jobbet! Skal kjøpe et par eks til å gi bort i julegave. Den er mine gode venner verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste fluefiskefilm jeg noensinne sett. De hørtes gjennom salen at jeg ikke var alene i salen om å tykke det. Fantastisk film om hva fluefiske betyr for oss. Fader ass. Godt jobbet! Skal kjøpe et par eks til å gi bort i julegave. Den er mine gode venner verdt.

Flott, Fredrik. Da slipper jeg å kjøpe den selv <<l

Gleder meg stort til å se denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste fluefiskefilm jeg noensinne sett. De hørtes gjennom salen at jeg ikke var alene i salen om å tykke det. Fantastisk film om hva fluefiske betyr for oss. Fader ass. Godt jobbet! Skal kjøpe et par eks til å gi bort i julegave. Den er mine gode venner verdt.

Beste fluefiskefilm.....ikke enig.

Fine scener og god stemning men som fluefiskefilm er det for mye "fjas" og tull. Nå er jo det litt av greia for Lenth & Co men her ble det litt i meste laget for min del...... :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Var litt gira og med et par øl innenfor når jeg kom hjem i går. Jeg holder fast ved at den er en av de beste jeg sett. Har redigert litt i teksten. "Den beste" var litt bombastisk.

Man må se filmen for hva den er. Det er ikke en fluefiskefilm i vanlig bemerkelse da de gjort den mer åt spillefilmgenren. Da syns jeg også at man må skille på det. Jeg syns at filmen formidler en følelse som gir meg lysten til å ville vise den for kona min eller venner som bare skaker på hodet åt meg. Dette er ikke en puppenerdefilm. Det er ikke snakk om teknikker eller entomologi, vakerunking eller snellehyl, men formidling av en fiksjonell historie og en følelse om hva fluefiske handler om. Og det greier de på en særdeles god måte.

Det er absolutt en film jeg vil dra fram mange mørke vinterkvelder da ikke fluebindelysten ligger til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...