Ronny Berg Posted January 17, 2013 Report Posted January 17, 2013 Var vell guttemann som starta tråden, men samma d.. Ja, f***. Blingsa på den...
Ronny Berg Posted January 17, 2013 Report Posted January 17, 2013 Jeg retter opp i surret, Trygve! Jeg kan ta det. Om Guttemann og Nox ikke er med lengre er vi fem og jeg foreslår at vi binder opp to stk til hverandre, enten i ulike farger av samme mønster, eller to ulike fluer. Your call! Fluene må være postet innen 1. februar og når alle er kommet frem, pakker jeg og sender ut til alle sammen samtidig. Jeg tar meg den frihet og lar staten betale porto, vi har sikkert betalt for det allerede sånn sett Labosa – Surf Candy Jens M – Lopper eller griser Kippenbroek - ?? Domingo Chavez – Jiggy T. Gullaksen – CDC reker Happy?!? Meld om dere fortsatt er med! Nox – Baltic Candy ?? Guttemann - Børstemark ??
T.Gullaksen Posted January 17, 2013 Report Posted January 17, 2013 Komman Tommy, sugen på den baltic candy saken din!! Til alle dere som ler så de holder på å dø.... Hue ut av kofferten, det er fluer det er snakk om!! B-)
Ronny Berg Posted January 17, 2013 Report Posted January 17, 2013 Komman Tommy, sugen på den baltic candy saken din!! Støttes! Børstemarken virker også spennende...
nox Posted January 17, 2013 Report Posted January 17, 2013 Halloen mr Gullflaksen... klabbert jeg er med,skal kjøre igang papirpressa og trykke opp noen candy's...
T.Gullaksen Posted January 17, 2013 Report Posted January 17, 2013 Halloen mr Gullflaksen... klabbert jeg er med,skal kjøre igang papirpressa og trykke opp noen candy's... jeyyyyy.. B-)
kippenbroek Posted January 18, 2013 Report Posted January 18, 2013 Når skal dette være ferdig ? Og hvor mange fluer totalt skal jeg lage av det mønsteret jeg velger å lage?
nox Posted January 18, 2013 Report Posted January 18, 2013 Klar jeg.. junior vil oxo være med,snart 13 og kløpper på cdc reke;) Hvor mange er med ,2 fluer pr pers?
T.Gullaksen Posted January 18, 2013 Report Posted January 18, 2013 1 februar var vel bestemt.. 6-7 stk vi vart..?? Det er velk bare å telle innlegg.. Nå var jo planene att jeg sku stille med cdc reker, men om poden vil binde, så ska ikke jeg stå iveien for han! Jeg kan alltids mekke noe annet.
T.Gullaksen Posted January 19, 2013 Report Posted January 19, 2013 Syns du kan binde cdc oxo jeg:) ok Mr... Jeg ska binde reker til deg. B-)
T.Gullaksen Posted January 20, 2013 Report Posted January 20, 2013 Binder noe kutlinger jeg Kult.. Blir spennende å se.
Guttemann Posted January 20, 2013 Author Report Posted January 20, 2013 Beklager folkens, jeg trodde tråden var død! Jeg bidrar gjerne med børstemarken min. Men jeg kunne trengt en oppsummering. Hvor mange skal bindes, og hva er adressen jeg skal sende dem til innen 1.februar?
T.Gullaksen Posted January 20, 2013 Report Posted January 20, 2013 Fluene må være postet innen 1. februar og når alle er kommet frem, pakker jeg og sender ut til alle sammen samtidig. Jeg tar meg den frihet og lar staten betale porto, vi har sikkert betalt for det allerede sånn sett Labosa – Surf Candy Jens M – Lopper eller griser Kippenbroek - Kutling Domingo Chavez – Jiggy T. Gullaksen – CDC reker Nox - Baltic Candy Guttemann - Børstemark Vi er vel ikke flere enn det.. Der er vi .... Send PM til Domingo Chavez, så får du adresse med han! Ok?
Ronny Berg Posted January 20, 2013 Report Posted January 20, 2013 Beklager folkens, jeg trodde tråden var død! Jeg bidrar gjerne med børstemarken min. Men jeg kunne trengt en oppsummering. Hvor mange skal bindes, og hva er adressen jeg skal sende dem til innen 1.februar? Beklager Guttemann, ikke meningen å kapre tråden din, men vi var litt redd for at du var lagt inn et sted med en alvorlig diagnose av fiskesyke...så vi ville bare holde tråden levende. Vi er 8 stk som er klar: Labosa – Surf Candy Jens M – Lopper og/eller griser Kippenbroek - Kutling Domingo Chavez – Jiggy T. Gullaksen – CDC reker Nox - Baltic Candy Nox jr - CDC reker Guttemann - Børstemark Jeg trenger bare en kjapp meningsmåling på om vi går for en eller to til hver. Kan godt gå for 2 for min del. Jeg sender PM med adresse for hvor fluene kan sendes!
nox Posted January 20, 2013 Report Posted January 20, 2013 Bør jo være 2;) Men siden jeg er så snill Trygve så bør du sende 4 ...hehe
T.Gullaksen Posted January 20, 2013 Report Posted January 20, 2013 hmmmm... Så du bilde på facebook??? Bjynder å bli ganske lei cdc reker ska jeg vere ærlig, men 14 til ska jeg stå i, ikke 16
Guttemann Posted January 20, 2013 Author Report Posted January 20, 2013 To eksemplarer av samme flue altså? Greit for meg.
Ronny Berg Posted January 20, 2013 Report Posted January 20, 2013 Ja,det virker som stemningen er der for to stk. Jeg lager de to jiggyene i to ulike farger!
T.Gullaksen Posted January 20, 2013 Report Posted January 20, 2013 Jeg kommer til å lage samme farge på begge rekene..
nox Posted January 20, 2013 Report Posted January 20, 2013 blå reker med majones takk:) Ja,så boxen din på face...hehe...ser du går lei...
Guttemann Posted January 21, 2013 Author Report Posted January 21, 2013 2x8 fluer har jeg forstått da. Dette blir kult!
Recommended Posts