T.Gullaksen Posted February 5, 2013 Report Share Posted February 5, 2013 Venter i spenning!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Berg Posted February 5, 2013 Report Share Posted February 5, 2013 Folkens! 4cm snø her og unntakstilstander, så postmannen kom med siste konvolutt i posten i dag. Fluene sendes avgårde i morgen tidlig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted February 5, 2013 Report Share Posted February 5, 2013 Folkens! 4cm snø her og untakstilstander, så postmannen kom med siste konvolutt i posten i dag. Fluene sendes avgårde i morgen tidlig!! 4 cm snø å unntakstilstand.. Hmm... Jaja.. God bedring!! B-) Venter i spenning på fluene. Ser virkelig frem til å få denne konvolutten i postkassa!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Berg Posted February 5, 2013 Report Share Posted February 5, 2013 Ja, har vært som å vente på julaften dette, men nå er alle konvolutter kommet, så i morgen reiser fluene ut på nok en reise! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Berg Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Konvoluttene er levert i utpost før morgensendingen, så de er snart på vei rundt det ganske land!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 trykker på likerknappen!! <<l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guttemann Posted February 7, 2013 Author Report Share Posted February 7, 2013 Fikk nettopp post! Fryktet forsvaret ville sende meg i krig, men neida. Dette ser veldig bra ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Berg Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Fikk nettopp post! Fryktet forsvaret ville sende meg i krig, men neida. Dette ser veldig bra ut! dette var bare en teaser, du er nå innrullert og kalles inn til rep så snart isen går! Ps: ta med fluestang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Fikk også en meget hyggelig konvolutt i posten i dag!! Meget flotte fluer alle mann! du er nå innrullert og kalles inn til rep så snart isen går! Ps: ta med fluestang! Rep,teneste utstyrt med fluestang istedefor agèn... hmmmmmm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nox Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Trur du Baltic'en kan være no på Bholm Trygve? Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 Absolutt... Du skal få rapport tommy... Du kommer til å angre på att du drar til møn i stede.B-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nox Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 Kanskje...hehe.... men tar sjansen jeg,dessuten hadde vi grei fangst ifjor.. Og naturen er flott;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 Kanskje...hehe.... men tar sjansen jeg,dessuten hadde vi grei fangst ifjor.. Og naturen er flott;) bla,bla,bla..... du kommer til å angre!! Øla er bedre på Bornholm tipper jeg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 Guttemann Hva ligger til grunn for att du har kløyvd tuben forran der flua starter? Skal tuben vere bøyd i en kurve eller er dette transportskade? Trygve Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guttemann Posted February 10, 2013 Author Report Share Posted February 10, 2013 Det er bevisst. Det er en "skje" som gir flua den karakteristiske gangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Det er bevisst. Det er en "skje" som gir flua den karakteristiske gangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens M Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Takk for flotte fluer alle sammen Skvatt litt når jeg så konvolutten ja, lukta HV-øvelse med en gang Knæk og bræk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 Jens M. Hvilken krok har du brukt på loppene du sendte? Trygve Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guttemann Posted February 23, 2013 Author Report Share Posted February 23, 2013 Angående børstemarken: Jeg kortet ned min ca. 5 millimeter. Dessuten vil jeg revidere inntrekksanbefalingen til korte, delvis raske (1-2 per sekund), trekk. Det ser heftig bra ut spør du meg. Krokingsevnen gjenstår å få testet, men jeg tror det skal gå bra. Man slipper i alle fall å kroke fisken nedi gjellene. Det kan være at enkelte av dere må bøye skjeen litt ekstra (noen har kanskje gått litt tilbake med tiden). Prøv dere frem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nox Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Loppene har gitt 2 fisk;) 1,2 og 1,1... Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Hvordan fiska du de loppene tommy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nox Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Gir ikke bort tips til de som skal til Bholm...hehe Neida... fisker loppene mine med slow intm og saaakte inntrekk... avbrutt av små kjappe trekk innimellom... Gir inntrykk av dead drift,og full hoppepanikk;) Da sluker glups ørret i seg fluene... tar gjerne hardt:) Opplever ofte at man kan se fisken svømme sakte etter,og så angripe brått.. snodig oppførsel...hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle L Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Gir ikke bort tips til de som skal til Bholm...hehe Neida... fisker loppene mine med slow intm og saaakte inntrekk... avbrutt av små kjappe trekk innimellom... Gir inntrykk av dead drift,og full hoppepanikk;) Da sluker glups ørret i seg fluene... tar gjerne hardt:) Opplever ofte at man kan se fisken svømme sakte etter,og så angripe brått.. snodig oppførsel...hehe Snodig men digg oppførsel mener du vel;) plogen etter flua er heftig;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens M Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Loppene har gitt 2 fisk;) 1,2 og 1,1... <<l stas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens M Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Jens M. Hvilken krok har du brukt på loppene du sendte? Trygve http://www.ebay.com/itm/Black-1200-Pcs-Hooks-Fishhook-Hook-Titanium-Tunssten-/140468687824?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b49613d0 Billig, men bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts