Gå til innhold

filmen "Villmark" på TV i går...!!


Flemming

Anbefalte innlegg

Hei, føler meg litt dum når jeg spør om dette..... :oops:

 

Jeg fikk ikke med meg begynnelsen (første minuttene) av filmen Villmark som gikk på TV i går, men så ferdig filmen for det. Helt på slutten, da filmen egentlig kunne sluttet, så ser Kristoffer Joner på et bilde og sier; "her er det noe som ikke stemmer", og så zoomer kameraet inn på bildet. Man ser så vidt et ansikt i høyre hjørne av vinduet.. Jeg må bare innrømme det, jeg skjønte ingen ting!!!!!

 

Hva var det som ikke stemte? Gikk jeg glipp av hele hovedpoenget? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg så heller ikke starten men når de kom til stedet så var det en kar som åpnet bommen. Det så ut som om han mente at ansiktet hans var overens med ansiktet i vinduet. Så var det han da som tok livet av dama til tyskeren som igjen fikk tyskeren til å klikke. Eller?

 

Sånn forsto jeg det ihvertfall. Intet stort stykke filmarbeid det der. Teknisk helt greit, men bygge en story gjennom 1,5 time for så å oppsummere hele plottet i løpet av 1 minutt med nye karakterer holder ikke mål. Allikevel, alltid en fryd å se Joner i aksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa.., det samme tenkte jeg, men dama ble jo ikke drept. Hun druknet i en badeulykke ved å sette seg fast i garnet. Men hørte dere ikke plystringen? Plystringen i skogen på nettene var den samme plystringen som mannen ved bommen plystret.. Var han i skogen sammen med mannen i den røde kjolen, eller hva...? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å finne noe om slutten på nettet....

 

Det ser ut til at det er stor forvirring om slutten, og mange klager på at det ikke er noen avslutning som kan forstås. På dvd-versjonen er det til og med lagt inn en "alternativ slutt" som ekstramateriale..... :?

 

Jeg gir opp............ :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To positive sider ved filmen: Den foregår ute og den viser hvor farlig garnfiske og garnfiskere er.

Ellers er jeg enig i at filmen ikke er noen høydare (sett med mine øyne).

Jeg gikk også glipp av starten fordi jeg måtte gjøre ferdig noen pupper (til å fiske med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...