Jens M Posted January 14, 2013 Author Report Share Posted January 14, 2013 Hyggelig å høre . Viktig å høste goodwillpoeng fra sine bedre halvdeler nå på vinterstid . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Berg Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 Har forført meg med konepone (ja jeg er en tøffel) og det var ikke mye negativitet å skimte her i gården. Jeg må nok gå ut av dvalen og lage noen SØ fluer men med litt hjelp fra Mentor så klarer jeg nok det. Viktig å høste goodwillpoeng fra sine bedre halvdeler nå på vinterstid . Jajaja, da kan det vel se ut som om planen min med å få med meg oj i teltet er i ferd med å bli realitet. rep-øvelse! Det er viktig å ikke svi av alle konepoengene på en gang, men nå har vi noen måneder å spare på! oj: vi bindes en dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan Pretorius Posted January 14, 2013 Report Share Posted January 14, 2013 Har forført meg med konepone (ja jeg er en tøffel) og det var ikke mye negativitet å skimte her i gården. Jeg må nok gå ut av dvalen og lage noen SØ fluer men med litt hjelp fra Mentor så klarer jeg nok det. Viktig å høste goodwillpoeng fra sine bedre halvdeler nå på vinterstid . Jajaja, da kan det vel se ut som om planen min med å få med meg oj i teltet er i ferd med å bli realitet. rep-øvelse! Det er viktig å ikke svi av alle konepoengene på en gang, men nå har vi noen måneder å spare på! oj: vi bindes en dag! Hu kom med en spydig kommentar men jeg lot som jeg ikke hørte #selektiv hørsel Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 Bra initiativ, skal karre meg nedover! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Pedersen Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 Hadde vært hyggelig å kommet en tur, får se litt på det Mulig pistus henger seg på da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pistus Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 Kanskje Tony,kanskje..får se an nærmere happeningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Wennevold Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 Jeg gjør som Pistus og ser ann, hadde hvert hyggelig men skal til Island noen dager senere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pættis Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 Da regner jeg med at både anders og øivind stiller, er MANGE plasser å fiske av fra melsomvik. Kort til sandefjord og tønsberg så her snakker vi mil etter mil med bukter og viker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Pedersen Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 Ja er lenge til enda.. Mye kan skje, både i norge og sverige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Berg Posted January 16, 2013 Report Share Posted January 16, 2013 Bra initiativ, skal karre meg nedover! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pistus Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 Blir vel til det Frode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil. H Posted March 26, 2013 Report Share Posted March 26, 2013 Nå er det jo ikke så lenge til dette treffet skulle være, så jeg lurer på hva som skjer? Har dere funnet en sikker dato og slikt nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhegdal Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 Ser ut til at den helgen er ledig, og det er alltids tid for sø fiske. Stiller på dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens M Posted April 6, 2013 Author Report Share Posted April 6, 2013 Arrangementet ligger nå ute på: https://www.facebook.com/events/450227765052958/?context=create Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 Arrangementet ligger nå ute på: https://www.facebook.com/events/450227765052958/?context=create Få meldt dere på nå da slapp fisker ;-) messe på skitt fiske samme helg og pølsafiske klubb har sø konk samme helg ,kom igjen dette blir en knall helg. Espen Aron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaran Posted April 9, 2013 Report Share Posted April 9, 2013 Supert opplegg, jeg sparker i gang bobilen (Land Rover Defender med taktelt) og tar turen helt i fra Sandefjord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens M Posted April 19, 2013 Author Report Share Posted April 19, 2013 Supert opplegg, jeg sparker i gang bobilen (Land Rover Defender med taktelt) og tar turen helt i fra Sandefjord! Konge :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rena Håkon Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Arrangementet ligger nå ute på: https://www.facebook.com/events/450227765052958/?context=create Er det avlyst? Får ikke opp event siden på face.....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svante Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 kjapt søk viser en side med tre deltakere, ingen info ellers http://www.facebook.com/events/551359838238081/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rena Håkon Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 kjapt søk viser en side med tre deltakere, ingen info ellers http://www.facebook.com/events/551359838238081/ Der ja. Men sist jeg var inne der, var det mange flere. Derfor jeg tror den siden det er linket til høyere opp her, er tatt bort. Fåglarna vet!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts