Gå til innhold

govannet


Anbefalte innlegg

Nå må du slutte å poste fine fisker  på denne årstiden ;D ;D isborret står fortsatt på trappa her nede. Har ikke kommet over sjokket av den fete regnbueørreten ennå heller, og de andre regnbuene.

Grattis foresten <<l

Helt syk kuul/fin fisk. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander - regnbuen du tok var helt drøyt fin! Dette her også - med en så fin første brunørret i Norge så tidlig er også helt drøyt bra  <<l Det må jeg si er tiårets kongestart, så gratulerer så mye  :)

Jeg evner å glede meg over andre, så dette synes jeg var en real pangstart ja  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dagens fangst i snirkle renna:)

http://govannet.com/dagens-fangst-i-snirkle-renna/#.UUYZC0I7zZM

Takk for det :):) ja sesong starten i år har vært helt magisk bra, og det er enda tykk is nesten over alt, så jeg er godt fornøyd:) er ganske artig å leke oss med buer på denne tida, da alt annet er nesten døfødt, tar vekk det meste av tørrflue suget iallefall:) jeg er ening med deg, at det er viktig å glede seg på andre sine vegne....det gjør jeg også:)

Regnbue er en kanon artig fisk å fiske på, og de tåler skikkelig kulde...så er jeg enig med Robban og Andre at de er skikkelig fine også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
:) henning!!! mclean håven anser jeg som relativt pålitelig, den viste 400gram,så da håper å tror jeg det:):) jeg er ikke en lite gutt vet du,125kilo haugesunds basse...alt blir smått dah;) var en koslig greie, ikke å hoppe i taket for,men kom til å tenke på når vi fisket i alle slags sildre strømmer i byheime...lett å glemme oppi all stor ørreten som preger oss:)fisket noe du eller??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...