Gå til innhold

FLUEBINDEKVELD PÅ TOTEN, Fredag 22.mars !


-Lars-

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Her er en slags veibeskrivelse fra raufoss sentrum til klubblokalet hvor vi holder hus.

Om noen skulle ha behov for guiding for å finne frem så finner vi nok en ordning med det, også  ;)

http://kart.gulesider.no/m/nrvfn

Tekstbeskrivelse: Kjør til det svære krysset i Raufoss, og ta til venstre.

;D

;D ;D ;D

Sånn sett er det jo en takknemmelig jobb å forklare veien på steder som dette, men er redd flere kommer til å kjøre seg bort på vei opp til klubblokalet. Sikkert ikke noe for sarte byfolk å kjøre seg bort på steder hvor banjoen henger løsere enn luftgitaren  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen altså... Jeg skulle gjerne likt å være med, og virkelig smakt på dissa kule vibbene dine Lars :) Roy Ole skal vel bare sitte å skryte av jordstreamer-fisket sitt, så det er ikke all verden å glede seg til, men...  Dessverre så vil nok ikke U16 flytte NM-Sluttspillet sitt, så da må jeg nok flyge rundt oppi hallen å knipse bilder hele helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen altså... Jeg skulle gjerne likt å være med, og virkelig smakt på dissa kule vibbene dine Lars :) Roy Ole skal vel bare sitte å skryte av jordstreamer-fisket sitt, så det er ikke all verden å glede seg til, men...  Dessverre så vil nok ikke U16 flytte NM-Sluttspillet sitt, så da må jeg nok flyge rundt oppi hallen å knipse bilder hele helga...

Synd og skam det, Tor Arne  :-\

Smålig at de ikke kunne flytte dette sluttspillet til en mer gangbar dato, men sånn er det i dette jævla pottitlandet !  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg fredag med stormskritt nå . . . Det ligger an til å bli fyldig dekning i media, og hittil har jeg fått bekreftet at amerikanske Flyfisherman, og Flytyer kommer for å lage artikkel om begivenheten.

Nrk og Tv2 (Senkveld-redaksjonen) kommer, og det sier seg selv at fluefiskere som ikke møter vil få en noe uheldig omtale . . .  <<l

De som vil unngå dette tar med seg lamper, kanskje en kabelspole, om noen skulle ha det lett tilgjengelig, bindesaker, så mye alkohol som dere får plass til i bilen, og setter kurs for toten  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan fortsatt huse 2-3000 personer til, så bryt fingrene løs fra skrotum og sett kurs for toten, selve fluefiskets vugge :)

Tar Roy Ole med pc'n så kan jeg kobles opp på Lync, og gi noen instruksjoner underveis. Fletting av bakkropper i rød og svart latex etter julekurvmetoden er en spesialitet jeg gjerne lærer bort.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan fortsatt huse 2-3000 personer til, så bryt fingrene løs fra skrotum og sett kurs for toten, selve fluefiskets vugge :)

Tar Roy Ole med pc'n så kan jeg kobles opp på Lync, og gi noen instruksjoner underveis. Fletting av bakkropper i rød og svart latex etter julekurvmetoden er en spesialitet jeg gjerne lærer bort.  ;D

Vi jobber med saken, Jørn  <<l Hadde vært topp med litt flette-bistand . . .

Det blir visesang og vitsespalter mellom slagene, så her blir det høy stemning.

Endelig får jeg bruk for viseboka til Lillebjørn Nilsen, som jeg har hatt siden barneskolen, igjen  :D

Alle som syntes det var stas med Rorbua vil stortrives her i kveld  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...