Gå til innhold

Liverpool 13/14


Juvis

Anbefalte innlegg

Gleder med til å bruke noen sitater fra denne tråden i Mai 2014  ;D

X-tra Lars

Kalde føtter? Stille på dere United-gutta nå - ikke egen tråd engang. Sir Alex er vekk, og kanskje også United-dominansen. Lenge igjen av sesongen, men syv poeng på seks kamper er vel dårligste start på årtier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævven døtte!

Seier i dag igjen! Vampyren tilbake med et smell! Begynner virkelig å sitte dette laget. Kuuuult! cccheers

Og hvor ble det av Scum ... et lite øyeblikk ... jo se der ja, 12. plass er jo ikke så gæli sesongstart?

Til de som blir sure for Scum-mobbing, og sikkert har lyst til å påpeke at det er guffent gjort å mobbe dere i en Liverpool-tråd:

Ærlig talt, LITT oppmerksomhet rundt det derre laget må da være på plass?

For medgangssupporterene har jo vist sitt sanne ansikt. Ved å ikke vise sitt ansikt... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull i dag, glimtvis. For Sunderland skal ha ros for kjempeinnsats. Snakker om scum, synd vi ikke klarte å lå dem ut forrige dagen. Matchen på den gamle dassen var ikke av den gode sorten...

Synes ikke Liverpool spilte dårlig på Old Toilet, det var langt verre mot Soton. Uansett er det viktigste serien i år. Heller topp fire enn FA Cup-tittel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull i dag, glimtvis. For Sunderland skal ha ros for kjempeinnsats. Snakker om scum, synd vi ikke klarte å lå dem ut forrige dagen. Matchen på den gamle dassen var ikke av den gode sorten...

Synes ikke Liverpool spilte dårlig på Old Toilet, det var langt verre mot Soton. Uansett er det viktigste serien i år. Heller topp fire enn FA Cup-tittel...

Enig der, FA cup er en Donald Duck cup ;D

Ps! Synes Gerrard begynner å merke alderen. Det har vært lite driv over ham så langt. Må opp fire-fem hakk, men det spørs om ikke en ny sjef på midten er det som må til. Trist, ja, men la oss innse at han ikke holder evig.

Kan hende rollen hans er litt lenger bak i år, kanskje pga Lucasbøya.... Sjelden han er inne på de siste 20-25 m før motstandermålet, han skaper stabilitet bak der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder med til å bruke noen sitater fra denne tråden i Mai 2014  ;D

X-tra Lars

Kalde føtter? Stille på dere United-gutta nå - ikke egen tråd engang. Sir Alex er vekk, og kanskje også United-dominansen. Lenge igjen av sesongen, men syv poeng på seks kamper er vel dårligste start på årtier...

Når sant skal sies så gjør vi opp status i mai 2014. Kan bli tøft i år, men er fonøyd med CL neste år. Ny trener må få tid, kan ikke forvente at alt sitter fra første dag.

Men har pool bra nok stall til å holde på plassen? Da tror jeg dere må være veldig heldige og ligge godt under snittet når det gjelder skader.

X-tra Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har pool bra nok stall til å holde på plassen? Da tror jeg dere må være veldig heldige og ligge godt under snittet når det gjelder skader.

X-tra Lars

Nei, jeg frykter den er for tynn, og vi har problemer med skader allerede. Coutinho, Agger, Johnson. Benken er tynn og lett, og vi trenger to-tre spillere i januar. Vi skal kjempe hardt for å bli nummer fire, men jeg er glad vi har fått en god start slik at spenningen varer lenger enn i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som stigmatiserer FA cupen; dere vet åpenbart lite om historien, og prestisjen denne cupen besitter ;)

Stigmatiserer slett ikke den, stort å vinne. Men får jeg velge for LFC denne sesongen, vil jeg heller bli topp fire og spille CL neste år. Ikke minst med tanke på posisjon i overgangsmarkedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som stigmatiserer FA cupen; dere vet åpenbart lite om historien, og prestisjen denne cupen besitter ;)

Det er ikke gjennom å vinne FA cupen og dermed få spille torsdagscup man tiltrekker seg de beste spillerne. Og - hvis vi nå ikke snart returnerer til CL, så kan vi være i deep shit når vi skriver sillyseason. Glapp vel flere av hovedmålene til Rogers i sommer forde vi ikke er et CL lag.

FA cupen har sin historie, ja - og vi har masse av de bøttene i skapet fra før. I år, for å komme oss inn igjen i CL, så bør cupene nedprioriteres. Og når vi er inne i varmen igjen... da tar vi selvfølgelig cupene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som stigmatiserer FA cupen; dere vet åpenbart lite om historien, og prestisjen denne cupen besitter ;)

Det er ikke gjennom å vinne FA cupen og dermed få spille torsdagscup man tiltrekker seg de beste spillerne. Og - hvis vi nå ikke snart returnerer til CL, så kan vi være i deep shit når vi skriver sillyseason. Glapp vel flere av hovedmålene til Rogers i sommer forde vi ikke er et CL lag.

FA cupen har sin historie, ja - og vi har masse av de bøttene i skapet fra før. I år, for å komme oss inn igjen i CL, så bør cupene nedprioriteres. Og når vi er inne i varmen igjen... da tar vi selvfølgelig cupene også.

Rodgers toppet laget i ligacupen da :P Vet ikke helt hva slags signaler du fanger opp jeg :P  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til å tape mot United, tynn tropp.. Njæ, ja den var litt rar den der.

Mulig han samspiller gutta. Ser på det som en treningskamp. ;D

He he he! :D Slår nok ManU i PL. No Fergie, no glory. Jeg har ventet altfor lenge på hans avgang, og jeg har spådd katastrofe for ManU etter hans avgang. Håper mine prediksjoner realiseres <<l Kampen de tapte på Old Toilet har gitt meg en god smak allerede  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig å ha noen å hate?  :D

Tar det som et kompliment at alle hater Manu uansett hvilket annet lag i England de holder med. Dette bekrefter vel bare vår dominas i PL de siste 20 årene.

Ingen riker står evig og det finnes dessverre bare en Fergie. Men jeg håper at vi klarer å være et lag på topp 5 i PL videre. Synes det er positvit for PL at dere er flere lag som melder seg på i kampen om CL-plassene, dette kan bare føre til at nivået blir enda bedre i fremtiden.

X-tra Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er positvit for PL at dere er flere lag som melder seg på i kampen om CL-plassene, dette kan bare føre til at nivået blir enda bedre i fremtiden.

Helt enig!

I år kan det fort være 6-7 lag som kjemper om topp fire. Et kvalitetstegn fremfor f.eks. La Liga. I PL er nesten alle oppgjør intense, og selv mot bunnlag er det ingen "walk over"-tendenser, slik som når Barcelona spiller borte mot Rayo Vallecano og vinner 4-0. Det er mange slike kamper i en La Liga-sesong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da noterer vi oss tre nye poeng, og poengtap for både Spurs og Gunners.  <<l

Suarez og Sturridge kan valse opp med hvilket lag som helst, og med Coutinho bak etterhvert så kan det bli kombinasjoner og stor underholdning. Moses er ikke dårlig, men mer en maskin enn en finspiller. Veldig godt å ha han i reserve. Med styrke og fart kan han utrette mye siste 20 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moses er ikke dårlig, men mer en maskin enn en finspiller. Veldig godt å ha han i reserve. Med styrke og fart kan han utrette mye siste 20 minutter.

Enig i det, selv om han innimellom ligner faretruende mye på Daniel Braaten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten litt satt ut om dagen, jeg...

Har møtt noen lag vi bør slå, og tapte mot Soton. Er vi fortsatt med til jul, så begynner optimismen å stige ift topp fire. Men det er lenge igjen, og vi tar en kamp om gangen. Borte mot Newcastle er vel neste, etter landslagspausen. Trolig er Coutinho tilbake da.  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Geordiene bør i dag være usedvanlig happy.

Dette burde Liverpool cruiset inn.

Men det dreier seg jo gjerne om flaks og uflaks i denne sporten.

Skjønt, om man kunne slutte med den typiske "Nei, nå MÅ vi skyte", når man driver med pasninger rundt motstanderens sekstenmeter, så hadde kanskje greiene sett enda bedre ut.

Barca driver med slikt. De passer og passer og passer og passer...

Det er sjelden en eller annen dimling får det for seg at han "må" kline til på halv volley fra ørtenogtrygve meter, sånn for å "avslutte angrepet"...

Det sagt, så ser det uansett usedvanlig lyst ut om dagen.

"Vampyren" leverer lissepasninger, starter sin 100´de kamp, Captain Fantastic runder 100 mål, og det meste.

JADDA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR en kamp det var i dag! Og, dævven for noen mål a gett! :o

Er usedvanlig mange år siden jeg har sett Liverpool i slikt slag. Helt rått!

Og jeg veit jeg er en av de som har ønsket Vampyren dit peppern gror, men ærlig talt...

Nå er smilet på plass, mindre tull og gestikuleringer, og ... fy f. for en spiller han er!

Mnnnei, når man tenker på andre som har blitt "tilgitt", og senere fått heltestatus, f.eks. Keane, Jones, Gascoigne, Savage, D Ferguson, Pearce, Souness, etc, etc, så får det bare være.

Legg så til Sturridges sykt nydelige mål, så....

Jooooohooooo! cccheerspppartyaaapplaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR en kamp det var i dag! Og, dævven for noen mål a gett! :o

Er usedvanlig mange år siden jeg har sett Liverpool i slikt slag. Helt rått!

Og jeg veit jeg er en av de som har ønsket Vampyren dit peppern gror, men ærlig talt...

Nå er smilet på plass, mindre tull og gestikuleringer, og ... fy f. for en spiller han er!

Mnnnei, når man tenker på andre som har blitt "tilgitt", og senere fått heltestatus, f.eks. Keane, Jones, Gascoigne, Savage, D Ferguson, Pearce, Souness, etc, etc, så får det bare være.

Legg så til Sturridges sykt nydelige mål, så....

Jooooohooooo! cccheerspppartyaaapplaus

Hehe, fin måte å unngå at vi andre som ikke nødvendigvis skulle selge fyren, driver ap med dere som skulle selge haikjeften. Han virker kjekk å ha utover i sesongen. Regner med det kan bli fyr i teltet hvis Couthino kommer tilbake med et smell mot Gunners i helgen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...