Gå til innhold

Ny Camoufortom i Coffee farge-


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Nå har jeg fått brukt denne nye fortommen så mye at jeg bare må si meg enda mer imponert Mr Eikre.

Den har så pass mye "strikk" effekt i seg...UTEN minne, at å fiske 8x tippet på sære myggspisere i micro str var bare kjekt, ikke èn eneste fisk røk av, og de fleste satt meget godt selv med kroking på langt hold.

Dette er et selvskrevet produkt når jeg skal fiske konkurranse igjen...(om en 10-20 års tid :)...kanskje før)

Og ikke noe ubehagelig glins i sollyset i det hele tatt..rett og slett utrolig bra produkt.

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte nylig et par Hends Camou (de i grønn/sort) og fikk tilsendt disse i stedet. Ble først litt lettere irritert fordi jeg ikke hadde fått det jeg bestilte men fikk lovnader om at dette er en enda bedre fortom og bestemte meg for å gi de en sjanse. Så denne "forbruker-testen" er jo gode nyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker disse Camou-fortommene meget bra faktisk.

Tross i lang 4,5 meters lengde med god tilleggsspiss, så slår de perfekt over på snake-rolls og overhode. Og ikke trengs de å strekkes noe særlig heller. Perfekt egentlig.

Er Eikre-Fly-variantene like i tapering som de originale Hends Camou? Jeg har ikke ennå prøvd Eikre sine varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr ikke hatt fremme "meterstangen/millimeterstangen", men virker i hvert fall å slå meget flott over som jeg nevnte tidligere ved kulehodenymfekasting og laaang totalfortom.

Sist helg fisket jeg utelukkende tørt, med lang tynn spiss, syntes den gjorde jobben.

Det er mange fortommer som slår over godt..jeg liker jo veldig godt Heavy butt, Powerstrike saken, hends fortommen, og nå "EikreKaffen" :)

Men fargemessig er sistnevnte sammen med Hends Camou definitivt mine "sollys" favoritter :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fatt i Eikre sin kaffe her om dagen. Var såpass fersk at det ikke hadde kommet ut i hyllene før det nesten var tomt! Har ikke testet noe annet enn i hagen, men den virker til nå (!) helt fenomenal!

Skal testes vått i kveld, så får vi se om inntrykket er like bra. Fikk kun tak i 4x dessverre, skulle gjerne prøvd 5x og 6x og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...