Gå til innhold

Bikkjejævel


Tom Aage Aarnes

Anbefalte innlegg

I går klarte ei bikkje å punktere de nye G3- vaderne mine >:( Hullet er i kneregionen ca en halv cm fra sømmen foran. Når jeg vrenger buksa ser men hullet på sømmens tape, er ikke sikker på om den har gått gjennom tapen. Hullet er rundt og på en millimeter eller to... Hva gjør jeg? Kan noen hjelpe?

Hilsen en nedbrutt Tom Aage :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv på en lapp Tom Aage! Vil gi deg langt mer cred også - en fluefisker med vadere uten lapper og Aquasure-flekker blir liksom feil!  :-\

Tenk på historien du har når man sitter på benken og deler krigshistorier om vaderene... "denne her... ble angrepet av en bikkjejævel..." <<l

Fra spøk til alvor... vadere er en bruksting - bedre å sikre 100% for lekkasje en å tenke på det estetiske, hull blir det uansett før eller senere. Du kan banne på hvis du prøver å gjøre dette så pent og usynlig som mulig, så vil det lekke AKKURAT der, når du er timer unna nærmeste tair-aid og Aquasure i tidenes klekking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv på en lapp Tom Aage! Vil gi deg langt mer cred også - en fluefisker med vadere uten lapper og Aquasure-flekker blir liksom feil!  :-\

Tenk på historien du har når man sitter på benken og deler krigshistorier om vaderene... "denne her... ble angrepet av en bikkjejævel..." <<l

Fra spøk til alvor... vadere er en bruksting - bedre å sikre 100% for lekkasje en å tenke på det estetiske, hull blir det uansett før eller senere. Du kan banne på hvis du prøver å gjøre dette så pent og usynlig som mulig, så vil det lekke AKKURAT der, når du er timer unna nærmeste tair-aid og Aquasure i tidenes klekking!

Skal få tak i tar- aid... regner med at det holder tett? greit med lappede vadere, har traska rundt i de gamle som ser ut til å ha vært med i krigen. uansett dritkjiipt når jeg investerte i noe skikkelig å få det ødelagt på to måneder :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge buksa er kjøpt i norge har flyfish europe gode rep løsninger. Da blir det gjort av proffe folk :-)

Ta kontakt med butikken du kjøpte buksene.

Kjøpte de hos Skittfiske så det høres bra ut, men når har man tid til å vente på en slik operasjon? Ikke på etpar måneder iallefall. Kan man lappe midlertidig, eller vil det fucke opp reparasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge buksa er kjøpt i norge har flyfish europe gode rep løsninger. Da blir det gjort av proffe folk :-)

Ta kontakt med butikken du kjøpte buksene.

Kjøpte de hos Skittfiske så det høres bra ut, men når har man tid til å vente på en slik operasjon? Ikke på etpar måneder iallefall. Kan man lappe midlertidig, eller vil det fucke opp reparasjonen?

Da ville jeg isåfall tatt kontakt med butikken først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...