Gå til innhold

Avslutningsfest for sesongen 2013 i trøndelag


Gjest Raymond

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Da er dessverre sesongen 2013 straks over og vi må gjøre oss klare til en hard og tøff vinter. Hva hadde ikke vært bedre da enn å ta en heidundrende fest og avslutte med stil? Møt opp på Dublin på torget den 25. oktober og møt likesinnede, så kan vi lyve og skryte av årets fangst og misser. Alle er velkomne, proffe som amatører

Passer ikke tidspunktet, kan det flyttes. Gi lyd isåfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skulle jeg veldig gjerne vært med på, men det faller på en uke jeg er alenepappa, dessverre. Hadde vært gøy å se igjen folk jeg utelukkende treffer langs vann og elv i sommermånedene :) For øvrig har jeg jo muligens en liten oppussingsoppgave til deg, Raymond, så jeg skulle gjerne hatt noen ord med deg om det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Skulle jeg veldig gjerne vært med på, men det faller på en uke jeg er alenepappa, dessverre. Hadde vært gøy å se igjen folk jeg utelukkende treffer langs vann og elv i sommermånedene :) For øvrig har jeg jo muligens en liten oppussingsoppgave til deg, Raymond, så jeg skulle gjerne hatt noen ord med deg om det også :)

Et tips: barnevakt <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjenner ikke en kjeft, bortsett fra raymond så vidt, men skal prøve å ta turen likevell. 1930 blir nok dog i tidligste laget..

Spiller ingen rolle. Utmerket mulighet for å bli kjent med nye fluefiskefjes :) Velkommen skal du være!

Faen, ble ikke noe av for min del likevel.. Var visst lagt andre planer..  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...