Gå til innhold

hjelp!!


idar

Anbefalte innlegg

Jeg må bare tilstå: jeg skjønner ikke dataspråket, jeg er utrolig blåst på bruk av pc, og jeg er fullstendig hjelpeløs når jeg skal prøve å finne ut av problemet ved å lese meg fram til svaret , der dataspråket i tillegg er oversatt til engelsk.

Fryktelig frustrerende!

Jeg prøver å bruke forumet, og om jeg svarer på noe: det jeg svarer på, "sitatet", skal havne i egen rute, og mitt svar står under denne ruta. Hvordan?

Hos meg havner enten alt i samme ruta, eller alt havner utenfor ruta!

glad amatør? nei, dritsur!!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at du har klikket på "Sitat" teksten og du får opp det nye vinduet med innlegget du vil sitere, taster du en "return" på tastaturet etter den siste teksten. Da er det bare å begynne å skrive og legge til innlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at du har klikket på "Sitat" teksten og du får opp det nye vinduet med innlegget du vil sitere, taster du en "return" på tastaturet etter den siste

teksten. Da er det bare å begynne å skrive og legge til innlegget :)

Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???????????????????????????????????????????

Problemet med ditt forrige innlegg var at Tom hadde brukt sitat-slutt-koden

i sitt innlegg, noe som gjorde at systemet satte inn sitat-slutt på feil plass. Så lenge du begynner å skrive etter når du har valgt å sitere så blir det så riktig som det kan bli :)

Eirik

Tusen takk for hjelpen. Nå er jeg spent på om hain bæssfar klare herran her!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på sitat på dette innlegget. Sett markøren din/pila di etter siste symbol i siste tekst, ser sånn her ut ] , trykk på (muse)knappen og så trykker du deg ned en linje med "enter". Da kan du skrive utenfor den siterte teksten som forøvrig har ordet "quote" i begge ender med sånne rettvinklede parantes før og etter ordet. Skriver du utenfor det siste "quote" ordet vil ikke din tekst bli med i det siterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på sitat på dette innlegget. Sett markøren din/pila di etter siste symbol i siste tekst, ser sånn her ut ] , trykk på (muse)knappen og så trykker du deg ned en linje med "enter". Da kan du skrive utenfor den siterte teksten som forøvrig har ordet "quote" i begge ender med sånne rettvinklede parantes før og etter ordet. Skriver du utenfor det siste "quote" ordet vil ikke din tekst bli med i det siterte.

ja nå tenker jeg detta problemet er løst, en gang for alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på sitat på dette innlegget. Sett markøren din/pila di etter siste symbol i siste tekst, ser sånn her ut ] , trykk på (muse)knappen og så trykker du deg ned en linje med "enter". Da kan du skrive utenfor den siterte teksten som forøvrig har ordet "quote" i begge ender med sånne rettvinklede parantes før og etter ordet. Skriver du utenfor det siste "quote" ordet vil ikke din tekst bli med i det siterte.

ja nå tenker jeg detta problemet er løst, en gang for alle!!!!

Dæsken hain døtte, det gikk!!!!  8) 8) 8) Tusen takk for all hjelp!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...