Gå til innhold

neste sommer


Gjest ppp

Anbefalte innlegg

Flere som lengter til neste sommer og fjellet?

Ser på bilder fra sist sommer med gode/gamle kamerater. Da er det vanskelig å konsentrere seg på jobb.

Suget blir borte da skisesongen starter, like viktig som fluefiske. Abstinensen kommer tilbake da snøen på taket smelter og det klukker i takrenna.

Har fått ferdig et fluebindrom, helt rått! Bandt mine første fluer på søndag (siden 17. mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg lengter til fjellet med sommervarme og ferskvannsutstyr? Nææ...  pppirat pppirat Du befinner deg i underkant av tregrensa, hansjr, og det ser fantastisk deilig ut der du storkoser deg... Her ett gopro(Screenshot) fra høyfjellet i sept som var. Tørr ettersommer og høst gir mye steinrøys og krystallvann, masse døgnfluer og stankelbein, men samtidig småskvetten fisk.. Men fyflate, en kondis og kjøttkvalitet som få plasser kan matche - i hvert fall etter min spede erfaring  :)

10716576814_3393e74836_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke til Kola.. skal sikkert på noen lengre turer. Men gleder meg aller mest til de små kveldsturene i nærheten. Den timesturen med bellyboat rett før jeg legger meg. Eller den tretimersturen med kaffebål sammen med kompisen.

Det er dette som er sommer og avslapping for meg. Fisk er bonus, og innsekt er råbonus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hei til dere alle her på forumet! Jeg håper på en like spennende å fin andre sesong med fluefiske som det min første(2013) var. Både sommer og høst!

Håper bl.a på å kunne gjenta dette:

1382999_10152267568114115_379673224_n.jpg

1377304_10152267569389115_421564001_n.jpg

Min harr(øverst) på drøye 400g, og kompisen min fikk jaggu meg sin første kilos harr på sin første ordentlige fluefisketur! 1050g :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...