Gå til innhold

Forfall Davie McPhail


Pål Hedenstad

Anbefalte innlegg

Hei

Midt i limingen av øya på en Mini-Zonker, sa det pling i pc'en. Dessverre var det en e-post med dårlige nyheter:

"I'm very sorry to say that I will not be able to make it over to Norway due to personal reasons. Please let everyone know that I'm sorry and that I will make it up to you all for this.."

Heldigvis står ikke arrangementet å faller på McPhail. Men det er jo synd for ham å ikke få være med på et unikt arrangement - eller smake fårikålen til Matz. Det var mange som hadde forberedt ulike stunts for å gjøre ære på McPhail og det er jo synd å ikke få se resultatene.

Men moro blir det uansett - med eller uten skotter.

Vi sees om 46 timer.

MVH

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo litt synd, men detta blir morro og koselig uansett.  <<l <<l

Skulle det røyne på utpå lørdagskvelden, så kjenner jeg en slekning av Davie som stiller opp på kort varsel hvis behovet skulle melde seg <<l.

Han heter Robbie McAle.

Detta blir bra det, no worries <<l

[attachimg=1]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban: Du er jo kvnne i profilen din - så da stiller du også i skjørt......eller....?

Brumund: Fårikålen kan varmes opp, og varmes opp, og varmes opp, så uansett hvor seint du kommer så får du mat. Matz har kjøpt 18 kilo fårikålkjøtt, så det blir tøft for ozonlaget.

Vi får kjøpe noen klimakvoter som kompensasjon  ;D ;D

Det var veldig synd med McPhail da.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban: Du er jo kvnne i profilen din - så da stiller du også i skjørt......eller....?

Brumund: Fårikålen kan varmes opp, og varmes opp, og varmes opp, så uansett hvor seint du kommer så får du mat. Matz har kjøpt 18 kilo fårikålkjøtt, så det blir tøft for ozonlaget.

Vi får kjøpe noen klimakvoter som kompensasjon  ;D ;D

Det var veldig synd med McPhail da.

Jens

Har noen klimakvoter på lager jeg. Trenger penga dine, så jeg kan finansiere Kina sine klimakvoter ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kunne det vært en idé om alle som var med, sendte inn et par fluer hver, så hadde det blitt en godbit av en flueboks å ha trekning på? Ikke helt McPhail klasse over mine fluer, men det var mange veldig gode fluebindere der.

Sendt

Godt forslag. Tar du innsamlingen så skal jeg høre hva McPhail betaler for kolleksjonen :o:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det så ikke lyst ut, men i dag lå det en foret boblekonvolutt i postkassen. To fulldressa laksefluer og et par spey varianter.

Jeg skal konferere litt med de som vet litt mer om priser på slikt og deretter starte en ny tråd mht auksjon. Om fluene blir solgt via nettet eller på neste fluebindersamling, får flere være med å mene noe om.

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...