Gå til innhold

Fluebindekveld på toten 4.april !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Takk for en knallfin kveld, karer  <<l

 

Fant igjen noen bilder på iPhonen min fra i natt. 

Om noen andre har bilder også, så sleng dem ut  :)

 

Iselin - tusen takk for skyssen hjem  :)

 

13645082854_14e5bd26ce_o.jpg

Her bindes det fine fluer i lystig lag  cccheers  Vidar, Tor-Arne, Vidar N. Alexander og Lars. 

 

 

13645077864_93dedef052_o.jpg

Dette her må jo bare bli en slager  fffishing  Om jeg husker riktig var det Vidar Nysæter sin kreasjon. Vi snakker stor streamer. 

 

 

13645079874_523a81f392_o.jpg

Kjempetrivelig å treffe Erik Eikre igjen også  <<l

 

 

13645075214_1ca12d357c_o.jpg

Mye trivelig fluefiskeprat  :)  Her Fredrik H. Vidar og Lars. 

 

 

13645597884_d7d16a8eee_o.jpg

Selfie av meg og Lars  mmmoose

 

 

13645073014_0329417497_o.jpg

Tor-Arne binder noe killer stuff for sommerens fiske  <<l

 

 

13645610744_b1234b9737_o.jpg

Alexander Hagen - fremadstormende og flink fluebinder på 16 år. Han går i god fluebinderskole.

 

 

13644738325_1e1073afda_o.jpg

Settern til Vidar Nysæter var med, og jeg er jo glad i bikkjer  :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo begrenset hvor hyggelig man kan ha det på Toten, den gæærne sia ta Mjøsa. Og når i tillegg Jørn feiger ut og prioriterer helt andre ting, selveste Ruffen ikke kommer for å vise sine knivferdigheter, sier det seg selv at dette aldri kunne bli noen høydare….

 

Men, jeg må jo innrømme at det var triveligere enn anntatt. Det kan jo kanskje skyldes promillen, men jeg velger å tro at det faktisk var en trivelig gjeng <<l

 

Takk for laget gutter hhhart

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faen…. jeg hadde jo sett frem til reprise fra åpninga av elva ifjor! Nå krever jeg at du stiller på åpninga Jørn…. tradisjon tro er jo at vi stikker på den lokale fjøspuben når alle andre må krype til korset <<l

Ha-ha . . . Regner med jeg kan guide dere en runde i raufoss sentrum i år !

Dere må bla oppleve fugleparken, med sjeldne fugler fra hele toten . . . Det nye Amfi'et med butikker som Cubus, Coop og Ultimo . . . Og sist, men ikke minst Retro Bar, som byr på et eksotisk klientell.

I år blir åpningsfesten på en lørdag også, så da tror jeg ikke det skal være noe å si på utelivet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raufoss er mye, mye bedre enn sitt rykte, men det skal jaggu itte mye tæl hæll!

Mosvik har Petter Northug, simostranda har Ole Einar Bjørndalen, og raufoss har Lars, kanskje den beste fluefiskeren i landet som aldri har utrettet noe som helst med fluestang.

Slikt er med på å gjøre raufoss til mer enn et trivelig høl mellom roksvoll og breiskæll :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos breiskælle Lars…. kremt :D

 

Je har ei slækk cd-plate her som je trur høre deg tel…. "På trynet i Blekkdammen VOL. 2.0"… høres dæ kjent ut?

Ja, det høres særdeles kjent ut . . . På godt og vondt :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...