Gå til innhold

Positivt/Negativt kurvekast.


Tom Syversen

Anbefalte innlegg

Alt som har med kasting å gjøre utvikler deg.

Å ikke i det minste bruke tid på kurvekast er å gå glipp av noe vesentlig

for en fluefisker.

Prøv,det er gøy....Og en dag får du nytte av det..

 

Tom

 

Det er skikkelig inspirerende å høre, Tom. Vi som driver langs elva titt og ofte, har jaggu godt av å høre hvordan det perfekte kurvkastet kan utføres på plenen under vindstille forhold. Det setter jo ting i perspektiv, som vi som fisker kan ha nytte av  bbboobies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke føler noen nytte for å bruke kurvekast så la det være da vel?

Kan du ikke se muligheten for at andre ser den muligheten?

Eller er det helt umulig for deg å se at andre er andeledes enn deg? ???? ????

 

Tom.

 

:)  Hvis du gidder å bruke tid på å lese (det andre skriver før du svarer), så sier jeg jo nettopp det: "Jeg synes kurvkastet er oppskrytt". Kan det sies noe mer personlig enn det? 

 

Andre har sine meninger, og jeg må få lov til å ha min, og jeg sier altså at JEG synes kurvkastet er oppskrytt. Andre får det til bedre enn meg, men JEG synes det er oppskrytt.

 

Slå inn så mange åpne dører du vil, Tom, men det hjelper jo ikke når dørene alt er åpne. Det ser bare dumt ut å slå ut i løse lufta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har sansen for kurvekast så er jo det så klart fullstendig helt OK.

Du slenger litt med leppa og snakker om kurvekast på plenen.

Jeg trodde faktisk bedre enn det om deg Andre.

Jeg blir litt flau nå,dette ligner slettes ikke deg.

Det er et par andre verdenmestere her som prøver å kjøre akkurat det løpet.

Egentlig så slår vel du mer ut i lufta enn meg om sant skal sies?

 

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg trodde faktisk bedre enn det om deg Andre.

Jeg blir litt flau nå,dette ligner slettes ikke deg.

 

 

Tom.

 

 

:D  Tom. Fy flate, hadde noen gidda og skrevet ned argumentasjonsrekka di, fra å vri hodet på folk, til å stille dem opp mot veggen, til å anklage personlighet, til å komme med egne narsissistiske vurderinger av din sinnstilstand opp mot hva andre sier, så kunne detta blitt ei fin, om noe skremmende bok  :D

 

Nei, nå har jeg akkurat blitt bedt ut, for å ta en øl med en kompis, så "diskusjonen" er over for min del  :D

Egentlig intet vondt ment - men må bare si i fra mot galskapen av og til - jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...