Gå til innhold

Loop Cross, Cross s1


Anders Jonsson

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Nettopp kjøpt denne stangen i klasse #4.

 

Er det noen som har tips til snører på denne stangen?

 

Prøvde SA Proffesional og Zpey Crossover i klasse 4 begge to.

 

På hjemmesidene står det at stangen trives best med 10 grams klumper og Crossover har 12 gram. Denne syns jeg ble en tanke tung og tenker å kjøpe denne i klasse 3 da den har 10 grams klump..

SA linen klarte jeg ikke bli helt venn med..

 

Har også Evotech 100 liggende som jeg skal få prøvd i nærmeste fremtid.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har en i klasse 4 eller 5 som ikke blir brukt så er jeg meget interessert i å kjøpe!

loopnorge.no ser ut til å ha 9" #4 til 3400 eller deromkring, men jeg har lest en del varierende erfaringer fra folk som har handlet derfra. noen er veldig fornøyde mens andre får tilsendt prototyper som visstnok er samme produkt (bestiller evotec og får "epic"). i mine øyne er ikke det helt bra, men leste her en plass om noen som hadde kjøpt s1 og var strålende fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min S1 #7 hos dem, og det gikk tregt. Tok over to uker og måtte purre 2ggr.

De sender deg en ordrebekreftelse på at utstyret er sendt, men de har ikke levert det på posten engang.

Når jeg fikk stangen var ikke garantilapp med. HUFF....

Kjøpte litt senere noen liner, og da det gikk på en uke.

 

Denne stangen likte jeg ikke med GL Coastal'en #7 FI jeg hadde. Kjøpte meg Loop Evotech 100 line #8,
den fungerte ypperlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"MEN"?????? Kjøper du et nytt produkt så skal du HA et NYTT produkt, og akkurat det du BETALER for! Er fra gammal tillit av utrolig skuffa over nye Loop-Norges omtaler...

etter som jeg forstår det er loopnorge.no de gamle importørene av loop. de selger unna et stort restlager. looptackle er vel de nye. tror ikke loopnorge.no representerer hvordan loop opererer i Norge nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en NY Cross S1 Switch - stang fra Loopnorge, og fikk tilsendt en brukt stang som var "rasert", med brudd i den ene holken, vridd stangring,stygge merker på stang og kork, og en stangtube som så ut som om den hadde vært i "krigen".

Sendte stanga i retur, og etter det ble det veldig stille.... Sendte flere" høflige" mail og ringte, uten noen respons.

Til slutt så sendte jeg en "sint" mail, hvor jeg tydelig sa fra, om hva jeg mente om dem, og den måten de drev "butikk" på.

Fikk omsider et svar uten beklagelse, og med en idiotisk bortforklaring på at det kunne være Posten, som  hadde ødelagt stanga.

Fikk tilsendt en ny stang(byttet til Cross S1 - 12fot - #7), og den var helt "strøken" og ny(meget god stang,forresten), men måtte enda en gang, betale for frakta. Fikk ikke refundert retur-frakta, engang p-off

Gadd ikke å krangle med dem om det. Ville bare bli ferdig med den j...a handelen.

Skal ikke handle mer hos dem, hvis de ikke "skjerper" seg kraftig!!!!  Kan bare ønske dem GOD BEDRING!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter som jeg forstår det er loopnorge.no de gamle importørene av loop. de selger unna et stort restlager. looptackle er vel de nye. tror ikke loopnorge.no representerer hvordan loop opererer i Norge nå

Stemmer at Loopnorge.no er forrige, og ikke har noe med dagens loop å gjøre.

Ja, de kjører gode priser, men alle historiene summerer dette til et panikkutsalg der de forsøker å bli kvitt ALT de har stående, uansett tilstand og driter i hvordan. Jævli dårlig, rett og slett..klart de må bli kvitt lageret, men litt folkeskikk skulle de vel ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at Loopnorge.no er forrige, og ikke har noe med dagens loop å gjøre.

Ja, de kjører gode priser, men alle historiene summerer dette til et panikkutsalg der de forsøker å bli kvitt ALT de har stående, uansett tilstand og driter i hvordan. Jævli dårlig, rett og slett..klart de må bli kvitt lageret, men litt folkeskikk skulle de vel ha..

Ser ut som du prøver å gi meg pepper for deres handlinger og uansvarlighet... Jeg sa ikke noe i min post for å "forvare" loopnorge, tvert imot. Jeg sa at det så ut som de hadde inne stanga som ble etterspurt av ts, og opplyste i tillegg om historier jeg har hørt.

Derretter når det kom opp at noen syns loop hadde fått elendig service, opplyste jeg at loopnorge og looptackle er to forskjellige ting og at looptackle er nåværende leverandør med all distribusjon og ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du prøver å gi meg pepper for deres handlinger og uansvarlighet... Jeg sa ikke noe i min post for å "forvare" loopnorge, tvert imot. Jeg sa at det så ut som de hadde inne stanga som ble etterspurt av ts, og opplyste i tillegg om historier jeg har hørt.

Derretter når det kom opp at noen syns loop hadde fått elendig service, opplyste jeg at loopnorge og looptackle er to forskjellige ting og at looptackle er nåværende leverandør med all distribusjon og ansvar.

Hæ? Nei, jeg bare er enig med deg og bekrefter at du har rett ang loopnorge vs looptackle. Samt at jeg ikke synes noe om loopnorge.

Sorry hvis det ble oppfattet motsatt.(Nå er jeg superhøflig, ikke pokker om jeg kunne mistolkes på denna mmmoose )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Nei, jeg bare er enig med deg og bekrefter at du har rett ang loopnorge vs looptackle. Samt at jeg ikke synes noe om loopnorge.

Sorry hvis det ble oppfattet motsatt.(Nå er jeg superhøflig, ikke pokker om jeg kunne mistolkes på denna mmmoose )

Bra vi er enig, for sånn som de holder på er ikke holdbart.

Gratulerer med dagen ;)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...