Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som sagt på hytta i Trysil, men har lurt (forhandlet i minus for min del) kvinnemennesket til å kjøre på morgenkvisten. Så er nok på plass tidlig ettermiddag. Fint om dere passer på å oppdatere hvor dere drar her i tråden.

Er meldt litt vind, men det er vel bare bra i mine øyne hvertfall

• Lik 2
Skrevet

Skjønner :-) Takk for info. Da skal vi nok finne frem ;-)

Får håpe værgudene er snille mot oss til helgen :-)

Vi flytter oss litt mer i le... Prøver Helleskilen
Skrevet (endret)

Det var hard å være sjøørret fisker idag med tøffe forhold. Vanskelig å finne gode plasser som man ikke blåser bort på. Noen gikk i vannet, en måtte nesten vente på lavvann for å komme tilbake på fastland, fluer i ryggen og lår. Fikk til å med hull i buksa. Menmen.

Fisk ble det. Ikke akkurat svære men det var nesten for meg.

Hyggelig dag med hyggelige folk.

Takk for turen.

Skal prøve å få vært med i morgen også.

Endret av Jiggy
  • Lik 5
Skrevet

Skal få på plass noen bilder fra i dag senere... Spent på hva kveldsøkta bringer :-) vi var oppe i 17 fisk når jeg dro kl 19. Hiver meg på i morgen også... Satser på å være på plass i 07 tiden :-) Andre som skal?

• Lik 1
Skrevet

Hei. Dro til Hellekilen først, men fant ingen der, bare endel fisk :-p Dro til Brattestø og fant en liten gjeng der. Tok de med til sørsiden i motvind, flere som fikk kjenning der men ble fort mørkt :-( 

Jeg er klar i morgen tidlig, ser ut som om det blir litt mindre vind så da åpner det seg en del andre muligheter. Regner med å være på plass i 8-9 tiden.

• Lik 1
Skrevet

Bildene får vente, da et glass vin og senga kaller! Får holde med et stemningsbilde fra mobilen i dag, så kommer resten senere.

Takker til alle for en super dag og Jiggy for fantastisk guiding og lokalkunnskap!  aaapplaus Ser ut til å kunne bli en kanon dag i morgen!  fffishing

15439860485_66034f1f25_c.jpg

• Lik 6
Skrevet

Hørtes ut som en ålreit tur, folkens!:)

Var selv en ørliten tur i indre oslofjord rett før kveldsmørket kom. Bra med liv på plassen jeg var. Lite folk og mye fisk er ofte en fin kombo!:)

Ble 3 øringer, alle i lett bekkuniform. Største var ca 2kg, så den var morsom. Mistet også en med grei størrelse.

Fisket kun med oliven Runars deciver.

Skrevet

Takk for det:) Var ikke lett idag å vil jo gjerne at alle skal få fisk. Men med bedre vær så blir det som Ole Jørgen sier. Da får dere virkelig se hva øyene har å by på av fine steder.

Vaderne er reparert å forhåpentligvis tett.

Satser på å få vært med i morgen også. Kommer i såfall i løpet av formiddagen:)

• Lik 1
  • Opprett ny...